Thursday, March 17, 2011

Trend Buat Tatu di Lidah




Selain daripada trend buat tatu di gigi, jangan tak tahu rupa-rupanya ada jugak trend buat tatu di lidah! Seriusli ia sesuatu yang amat gila!

 

 
 
 
 
 


Entri-Entri Berkaitan.....

8 comments:

  1. yg last skali tu mcm kna pnyakit je..geli laa

    ReplyDelete
  2. gila tattoo peringkat maksimum dah ni... sampai dekat lindah pun mahu dicacah juga...

    ReplyDelete
  3. gila bebenor....

    ReplyDelete
  4. tak hilang deria rasa ka buat macam ni ?? haha

    ReplyDelete
  5. kalu maty perit niyy , tatu kat tgn bly siat je , kat lidah? potong ?

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails