Skip to main content

Trend Buat Tatu di Lidah




Selain daripada trend buat tatu di gigi, jangan tak tahu rupa-rupanya ada jugak trend buat tatu di lidah! Seriusli ia sesuatu yang amat gila!

 

 
 
 
 
 

Comments

  1. yg last skali tu mcm kna pnyakit je..geli laa

    ReplyDelete
  2. gila tattoo peringkat maksimum dah ni... sampai dekat lindah pun mahu dicacah juga...

    ReplyDelete
  3. gila bebenor....

    ReplyDelete
  4. tak hilang deria rasa ka buat macam ni ?? haha

    ReplyDelete
  5. kalu maty perit niyy , tatu kat tgn bly siat je , kat lidah? potong ?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.