Skip to main content

Trend Baru Buat Tatu di Gigi




Trend macam ni pun ada ke? Adoyai...


Comments

  1. gilerlah! tgk gambar pun dah rasa ngilu kot.

    ReplyDelete
  2. lama2 ia akan terhakis oleh karies, hehehe

    ReplyDelete
  3. tatu kat tulang x de ke...hoho

    ReplyDelete
  4. hahha.. giler kreatif.. org yang pakai tatu kat gigi ni mesti kena tersengih je 24/7.. nak tunjuk tatu katakan..

    ReplyDelete
  5. kejadah tak da kojer btol buat cam nih..
    =p

    ReplyDelete
  6. lol, orang nak gigi putih ni nak ade gmbr. ni da kaya sangat takde keje.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.