Skip to main content

Pantai Bogel Rasmi Pertama di Negara Islam


Khabar 'jijik' datang dari Turki, untuk pertama kalinya di dunia secara rasmi sebuah negara yang bermajoriti umat Islam, menyediakan tempat bagi para pelancong asing untuk berbogel ria tanpa seurat benang pun yang menempel di tubuh mereka.

Sebuah hotel baru di Turki akan membenarkan para pelancong dan pengunjung mereka yang gemar berbogel, dapat melampiaskan nafsu binatang mereka di sebuah pantai persendirian di Turki.

Hotel ini dikatakan terletak di wilayah barat daya Turki (berdekatan Laut Aegean) di resort utama Marmaris. Ianya dibuka secara eksklusif untuk pelancong asing sahaja. Tindakan hotel ini dianggap sebagai sebuah revolusi kecil di masyarakat konservatif Turki, lapor akhbar Turki Milliyet.


kawasan hotel Adaburnu-Golmar

"Nudisme dibenarkankan di kawasan kompleks hotel, namun tidak di pantai umum yang berada berdekatan dengan sini," kata Ahmet Cosar, pengurus pemasarann hotel Adaburnu-Golmar.

Malah, untuk pengunjung yang berkeinginan 'bermain-main' di pantai tanpa benang sehelaipun yang menutupi tubuh mereka, pihak hotel akan menyediakan shuttle bus dari dan ke pantai bogel tersebut.


sumber: http://www.siasat.com, www.ibnuhasyim.com

Comments

  1. malaysia bila lagi? hahahahahahhaa

    ReplyDelete
  2. @zalizalu kat msia dulu penah ada gak zaman 50an-60an dekat penang...alhamdulillah skang ni dh xde

    ReplyDelete
  3. amboy, krg klu kene bala baru nk salahkan... yg kene bala skali ngan yg x salah....
    ape komen recep tayyip erdogan pasal ni

    ReplyDelete
  4. Mintak jauh macam ni kat Malaysia.

    ReplyDelete
  5. ish tak penah nak bljar dari sej............ manusia sekarang sungguh kurang ajar+ moral :/

    ReplyDelete
  6. wow~ sangat cool turki~ agaknya langit memang selalu cerah di sana.. :D

    ReplyDelete
  7. Salam ziarah dr Geng Blogger.. v(^^,)

    Biasanya, bila ia melibatkan tanah persendirian n tertutup, memang susah untuk menang dalam pendakwaan melainkan ada fakta kes lain yg boleh disabitkan. Contoh, ada kanak2 bawah umur yg ikut sama bbogel / dipaksa bbogel, penyeludupan, dadah n jenayah berat yg lain. Dari situ, boleh keluarkan arahan tutup / sita.. Pandangan peribadi ja. Harap betulkan kalau ada salah-silap.. ^^,

    ReplyDelete
  8. TANDA-TANDA KIAMAT DAH DEKAT..... ASTAGFIRULLAHALAZIM....

    ReplyDelete
  9. @samizul.net ...setuju dgn apa yg saudara komentarkan...

    ReplyDelete
  10. SUBHANAALAH..DUNIA AKHIR ZAMAN

    ReplyDelete
  11. turki ni macam dah tak layak jadi negara islam..

    -----------------------
    nak ajak join ohbelog.com, komuniti blogger terbaru Malaysia..
    daftar dan dapatkan traffik free..
    http://ohbelog.com/

    ReplyDelete
  12. Nak tahu kat mana ada pantai bogeldi Malaysia..????nak ..??? lihat di http://beritajutawan.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Ayahku Kekasihku - Kisah Benar Anak Bercinta Dengan Ayah Sendiri

Cerita di bawah ni dah lama disiarkan oleh Harian Metro, tapi tak kisahlah, nak share jugak. Cerita yang membuktikan tiada apa yg mustahil jika nafsu Syaitan menguasai diri. Semoga Allah melindungi anak cucu keturunan kita. Marilah kita sentiasa berdoa supaya kita sentiasa diberikan hidayah olehnya dan dijauhi oleh pekara-perkara yang tak baik. Ikuti pengakuan Lina kepada wartawan Metro Ahad, ZAINUDDIN ZAIN dan FUAD HADINA YAACOB mengenai hubungan yang dilalui bersama bapanya, ahli perniagaan berusia 43 tahun. KUALA LUMPUR: Kes ‘haruan makan anak’ bukan lagi sesuatu yang mengejutkan dalam masyarakat hari ini, tetapi kejadian ayah bercinta dengan anak sendiri mungkin sukar diterima. Bagaimanapun itulah yang berlaku ke atas Lina, 21, yang dijadikan kekasih oleh ayahnya sejak empat tahun lalu sehingga dia kini hamil enam bulan.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.