Skip to main content

Pantai Bogel Rasmi Pertama di Negara Islam


Khabar 'jijik' datang dari Turki, untuk pertama kalinya di dunia secara rasmi sebuah negara yang bermajoriti umat Islam, menyediakan tempat bagi para pelancong asing untuk berbogel ria tanpa seurat benang pun yang menempel di tubuh mereka.

Sebuah hotel baru di Turki akan membenarkan para pelancong dan pengunjung mereka yang gemar berbogel, dapat melampiaskan nafsu binatang mereka di sebuah pantai persendirian di Turki.

Hotel ini dikatakan terletak di wilayah barat daya Turki (berdekatan Laut Aegean) di resort utama Marmaris. Ianya dibuka secara eksklusif untuk pelancong asing sahaja. Tindakan hotel ini dianggap sebagai sebuah revolusi kecil di masyarakat konservatif Turki, lapor akhbar Turki Milliyet.


kawasan hotel Adaburnu-Golmar

"Nudisme dibenarkankan di kawasan kompleks hotel, namun tidak di pantai umum yang berada berdekatan dengan sini," kata Ahmet Cosar, pengurus pemasarann hotel Adaburnu-Golmar.

Malah, untuk pengunjung yang berkeinginan 'bermain-main' di pantai tanpa benang sehelaipun yang menutupi tubuh mereka, pihak hotel akan menyediakan shuttle bus dari dan ke pantai bogel tersebut.


sumber: http://www.siasat.com, www.ibnuhasyim.com

Comments

  1. malaysia bila lagi? hahahahahahhaa

    ReplyDelete
  2. @zalizalu kat msia dulu penah ada gak zaman 50an-60an dekat penang...alhamdulillah skang ni dh xde

    ReplyDelete
  3. amboy, krg klu kene bala baru nk salahkan... yg kene bala skali ngan yg x salah....
    ape komen recep tayyip erdogan pasal ni

    ReplyDelete
  4. Mintak jauh macam ni kat Malaysia.

    ReplyDelete
  5. apa nak jadi dunia hari ini..

    ReplyDelete
  6. ish tak penah nak bljar dari sej............ manusia sekarang sungguh kurang ajar+ moral :/

    ReplyDelete
  7. wow~ sangat cool turki~ agaknya langit memang selalu cerah di sana.. :D

    ReplyDelete
  8. Salam ziarah dr Geng Blogger.. v(^^,)

    Biasanya, bila ia melibatkan tanah persendirian n tertutup, memang susah untuk menang dalam pendakwaan melainkan ada fakta kes lain yg boleh disabitkan. Contoh, ada kanak2 bawah umur yg ikut sama bbogel / dipaksa bbogel, penyeludupan, dadah n jenayah berat yg lain. Dari situ, boleh keluarkan arahan tutup / sita.. Pandangan peribadi ja. Harap betulkan kalau ada salah-silap.. ^^,

    ReplyDelete
  9. TANDA-TANDA KIAMAT DAH DEKAT..... ASTAGFIRULLAHALAZIM....

    ReplyDelete
  10. @samizul.net ...setuju dgn apa yg saudara komentarkan...

    ReplyDelete
  11. SUBHANAALAH..DUNIA AKHIR ZAMAN

    ReplyDelete
  12. turki ni macam dah tak layak jadi negara islam..

    -----------------------
    nak ajak join ohbelog.com, komuniti blogger terbaru Malaysia..
    daftar dan dapatkan traffik free..
    http://ohbelog.com/

    ReplyDelete
  13. Nak tahu kat mana ada pantai bogeldi Malaysia..????nak ..??? lihat di http://beritajutawan.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.