Tuesday, March 8, 2011

Pantai Bogel Rasmi Pertama di Negara Islam


Khabar 'jijik' datang dari Turki, untuk pertama kalinya di dunia secara rasmi sebuah negara yang bermajoriti umat Islam, menyediakan tempat bagi para pelancong asing untuk berbogel ria tanpa seurat benang pun yang menempel di tubuh mereka.

Sebuah hotel baru di Turki akan membenarkan para pelancong dan pengunjung mereka yang gemar berbogel, dapat melampiaskan nafsu binatang mereka di sebuah pantai persendirian di Turki.

Hotel ini dikatakan terletak di wilayah barat daya Turki (berdekatan Laut Aegean) di resort utama Marmaris. Ianya dibuka secara eksklusif untuk pelancong asing sahaja. Tindakan hotel ini dianggap sebagai sebuah revolusi kecil di masyarakat konservatif Turki, lapor akhbar Turki Milliyet.


kawasan hotel Adaburnu-Golmar

"Nudisme dibenarkankan di kawasan kompleks hotel, namun tidak di pantai umum yang berada berdekatan dengan sini," kata Ahmet Cosar, pengurus pemasarann hotel Adaburnu-Golmar.

Malah, untuk pengunjung yang berkeinginan 'bermain-main' di pantai tanpa benang sehelaipun yang menutupi tubuh mereka, pihak hotel akan menyediakan shuttle bus dari dan ke pantai bogel tersebut.


sumber: http://www.siasat.com, www.ibnuhasyim.com

Entri-Entri Berkaitan.....

15 comments:

  1. malaysia bila lagi? hahahahahahhaa

    ReplyDelete
  2. @zalizalu kat msia dulu penah ada gak zaman 50an-60an dekat penang...alhamdulillah skang ni dh xde

    ReplyDelete
  3. amboy, krg klu kene bala baru nk salahkan... yg kene bala skali ngan yg x salah....
    ape komen recep tayyip erdogan pasal ni

    ReplyDelete
  4. Mintak jauh macam ni kat Malaysia.

    ReplyDelete
  5. apa nak jadi dunia hari ini..

    ReplyDelete
  6. ish tak penah nak bljar dari sej............ manusia sekarang sungguh kurang ajar+ moral :/

    ReplyDelete
  7. wow~ sangat cool turki~ agaknya langit memang selalu cerah di sana.. :D

    ReplyDelete
  8. Salam ziarah dr Geng Blogger.. v(^^,)

    Biasanya, bila ia melibatkan tanah persendirian n tertutup, memang susah untuk menang dalam pendakwaan melainkan ada fakta kes lain yg boleh disabitkan. Contoh, ada kanak2 bawah umur yg ikut sama bbogel / dipaksa bbogel, penyeludupan, dadah n jenayah berat yg lain. Dari situ, boleh keluarkan arahan tutup / sita.. Pandangan peribadi ja. Harap betulkan kalau ada salah-silap.. ^^,

    ReplyDelete
  9. TANDA-TANDA KIAMAT DAH DEKAT..... ASTAGFIRULLAHALAZIM....

    ReplyDelete
  10. @samizul.net ...setuju dgn apa yg saudara komentarkan...

    ReplyDelete
  11. SUBHANAALAH..DUNIA AKHIR ZAMAN

    ReplyDelete
  12. turki ni macam dah tak layak jadi negara islam..

    -----------------------
    nak ajak join ohbelog.com, komuniti blogger terbaru Malaysia..
    daftar dan dapatkan traffik free..
    http://ohbelog.com/

    ReplyDelete
  13. Nak tahu kat mana ada pantai bogeldi Malaysia..????nak ..??? lihat di http://beritajutawan.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails