Thursday, August 29, 2013

Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)





Salah satu faktor yang agak dominan dalam menentukan saiz zakar normal adalah faktor genetik. Ini adalah satu faktor penting yang mesti berbeza dari setiap bangsa, keturunan, dan negara secara keseluruhannya.  


Diet dan gaya hidup dari generasi ke generasi yang menjadi punca genetik sesuatu kaum di pelbagai negara. Hasilnya, setiap bangsa dan negara tidak mempunyai saiz zakar yang serupa semasa ereksi.
 

Berikut adalah saiz zakar purata semasa ereksi di seluruh dunia di negara-negara berdasarkan beberapa sumber dari yang paling panjang kepada paling pendek dalam lelaki berumur 26 hingga 40 tahun.



Menurut peta ini, Congo, Ecuador, Ghana, Colombia dan Venezuela adalah negara-negara yang mempunyai saiz purata zakar yang teratas di dunia, manakala Korea Selatan, Kemboja, Thailand, India dan Myanmar - semua di timur Asia - antara negara yang berada di ranking saiz purata zakar yang kecil.


Fakta Ringkas:
  • The Republic Dem. Congo menduduki tempat teratas, dengan saiz purata zakar para lelakinya adalah 7.1 inci atau 18cm 
  • Kedua dalam senarai adalah Ecuador di mana saiz purata adalah 6.9 inci atau 17.5cm (diukur), dan Ghana adalah di tempat ke-4 dengan saiz purata sebanyak 6.8 inci atau 17.3cm.
  • Di kedudukan ke-5 adalah Colombia, di mana saiz purata adalah 6.7 inci atau 17cm (diukur), dan di tempat ke-6 adalah Venezuela, di mana saiz purata ialah 6.7 inci atau 17cm (diukur).
  • Di tempat ke-7 adalah Lubnan, diikuti dengan Jamaica di nombor 12, Brazil di nombor 15, Perancis pada nombor 17, Republik Czech di nombor 22, Belanda di nombor 27, Itali di nombor 31.
  • Mesir telah diletakkan di kedudukan ke-33, Denmark pada nombor 42, Mexico di nombor 49, Morocco pada nombor 51, ​​Sweden di nombor 58, Greece di nombor 61, Cili di nombor 64, Jerman di nombor 68, Norway pada nombor 72.
  • United Kingdom di tempat ke-82, Sepanyol di nombor 85, Australia di nombor 94, Amerika Syarikat pada nombor 98, Ireland di nombor 99, Romania di nombor 101, Indonesia pada nombor 104, Malaysia di nombor 106.
  • Kumpulan negara terakhir yang dianggap mempunyai saiz zakar terkecil adalah Jepun di nombor 110, China di nombor 112, India pada nombor 116, Thailand pada nombor 117, dan Korea Selatan di kedudukan ke-119.





Average Penis size by country. Every country is represented here. The average        *****      size and height numbers for men in every part of the world..

source: http://www.mid-day.com, http://www.funnyjunk.com, http://penissizepercountry.blogspot.com




Entri-Entri Berkaitan.....

40 comments:

  1. habislah semua awek2 melayu pindah ke congo...

    ReplyDelete
  2. woit...bagi lah info ini kat Ania Lisewska..tentu dia suka..

    ReplyDelete
  3. Bila masa plak diorg dtg ukur ni? Xtahu pun ;)

    ReplyDelete
  4. Mentekedarah hape la smpai 18 cm,haha

    ReplyDelete
  5. btol ka??? awt cm pndek sngt..ukur 6 inci haaa

    ReplyDelete
  6. Apasal pendek sangat? Aku ukur 15 cm.

    ReplyDelete
  7. sapa punya la dia ukur tu hahaha...awat kecik sangat tu?hahahaha

    ReplyDelete
  8. Saya lelaki malaysia berumur 14 tahun.. Zakar saya sepanjang 14 cm.. Zakar saya normal atau pendek?

    ReplyDelete
  9. aku 13, tak larat nak layan bini, dia kate sedap sgt.....nikmat....hari hari mau....harimau,...

    ReplyDelete
  10. india zakar kecik? boyfie i ni india..zakar die tu 7.8 inchi

    ReplyDelete
  11. aku ukur zakar@kotey aku 13cm...normal ke x? umur 25..hehehe...aku tgk cm pendek plak..haha..bila ukur rasa cm panjang...org Malaysia kote petengahan xpanjang x pendek...yg paling di kagumi ketegangannya..mat saleh kote bapak besar tapi lembik cm hotdog...

    ReplyDelete
  12. awat Malaysia 11cm....kote aku pon 13.56cm..baru 18thn

    ReplyDelete
  13. Aku 21 panjang hampir 6inch dalam 14cm lebih. Bila dia buat survey ni? Hehehe.

    ReplyDelete
  14. UBAT GUGUR KANDUNGAN
    Bukan untuk gugurkan kandungan tanpa sebab, tetapi keadaan memaksa seperti ekonomi tak stabil, baru melahirkan anak, memudaratkan kesihatan ibu sekiranya mengandung dan lain-lain.(Terbukti 100% Berkesan). syed- 0166676079 http://deadwood1800.wix.com/urgentmedicals or

    ReplyDelete
  15. Congo dok beso lg bohh hok aku bru ye 23cm lai3 tine2 melayu spe nok pele saya..hahaha

    ReplyDelete
  16. Org congo gantung batu bata kat batang diorg kot hahahahaha

    ReplyDelete
  17. posting yang sangat bagus sekali,,sukses slalu buat websitenya terima kasih banyak

    ReplyDelete
  18. Aku berumur baru 13 tahun tapi zakar aku hanya 8 inci...ak pernah bersetubuh dengan gf ak dan semasa ak baru sekali cucuk...pantat dia sudah berdarah...ad sesiapa x nak bagitahu saya macam mana x kasi pantat dia berdarah lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oiii org atas...
      Boleh je, ko jgn letak pisau kt mata konek ko...
      Umur 13 thn perangai dah jahanam...
      =="

      Delete
    2. Kimak gila ayat -.-

      Delete
  19. Aku 5.5 inci..aku baru umur 16 tahun...ok tak

    ReplyDelete
  20. Aku 6inch lebih lek je

    ReplyDelete
  21. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  22. Konek aku 7.7 Inchi tebal pula adalah saiz botol vicks , klu ada pertanyaan atau nak tolong sumbang hubungi sy 0174397533

    ReplyDelete
  23. kalau negara indonesia menempati urutan keberapa gan.

    ReplyDelete
  24. mungkin orang indo yang paling terakhir iya gan.

    ReplyDelete

  25. jual obat aborsi
    obat aborsi
    jual obat penggugur kandungan
    obat penggugur kandungan
    obat aborsi kandungan
    cara aborsi kandungan
    obat aborsi usia satu bulan
    obat aborsi usia dua bulan
    obat aborsi usia tiga bulan
    jual obat aborsi
    obat aborsi
    jual obat penggugur kandungan
    obat penggugur kandungan
    obat aborsi kandungan
    cara aborsi kandungan
    obat aborsi usia satu bulan
    obat aborsi usia dua bulan
    obat bius
    obat aborsi usia tiga bulan
    obat aborsi usia empat bulan
    obat telat bulan
    jual obat terlambat bulan
    obat pelancar haid
    obat telat bulan
    jual obat terlambat bulan
    obat pelancar haid





    JUAL OBAT PENGHILANG TATTO PERMANEN
    Tatto permanen sangat sulit dihilangkan dari kulit,salah satu penyebabnya karna pembuatan tatto harus menyuntikkan tinta kedalam lapisan kulit dalam yang disebut DERMIS. yaitu lapisan kulit bawah setelah EPIDERMIS.

    Bila tinta masih dibawah lapisan epidermis tatto mungkin masih mudah untuk dihilangkan, tapi kebanyakan pembuatan tatto cara penyuntikan tintanya sampai kebagian kulit dalam (dermis). sehingga tatto masih sangat sulit dihilangkan, karena memang itulah tujuan pembuatan tatto supaya tatto bisa melekat kuat dikulit agar tidak mudah pudar dan terhapus.

    webset;http://jualtattonax.blogspot.co.id

    hp;081226663110

    ReplyDelete
  26. Normal tak 14 tahun 6.3 inch
    Purata zakar melayu dalam 5.8 inch

    ReplyDelete
  27. Zakar sy 4.5 inci je.tp main dgn perempuan india die ckp lg sedap btg sy dri btg suami die.sebab btg u sudah potong die ckp.

    ReplyDelete
  28. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails