Skip to main content

[Gambar]- Keseronokan Terapung di Laut Mati



Kalau ada kesempatan, ruang dan kemampuan, satu hari nanti Encik Billy teringin jugak nak melawat dan berenang di Laut Mati. Yelah, tengok gambar-gambar di bawah ni saja pun dah teruja, apatah lagi kalau pergi sendiri..ye tak?

Jom tengok gambar-gambar menarik di bawah...

Best kan sambil berenang ley baca paper?
Subhanallah...cantik!!
 Lagi gambar-gambar menarik:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


pictures: google search image

Comments

  1. bestnya tgk depa terapung !

    btw, jom join contest dedin !
    kalo nak tau lagi ?
    buka lah blog dedin
    hehe

    ReplyDelete
  2. @De'din i.Allah kalu ada ksempatan en. Billy akan join..

    ReplyDelete
  3. @De'din i.Allah kalu ada ksempatan en. Billy akan join..

    ReplyDelete
  4. tempat2 mereka byk benda menarik..tp kenapa dorang susah sgt nak mengakui kebesaran Allah swt..

    ReplyDelete
  5. ni kalau panas terik,mesti bau dorang cam pisang goreng~~

    ReplyDelete
  6. subhanallah...rahsia itu milik Allah... suatu ciptaanNya yg x mampu diungkap

    ReplyDelete
  7. subhanallah. klu tertelan tu agak2 deria rasa aku hilang brapa tahun? hahahah

    ReplyDelete
  8. @azreenashafiqah azmee ada 2 cara nk pegi Laut Mati,satu melalui Israel, dua melalui Jordan :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.