Thursday, January 20, 2011

[Gambar]- Keseronokan Terapung di Laut Mati



Kalau ada kesempatan, ruang dan kemampuan, satu hari nanti Encik Billy teringin jugak nak melawat dan berenang di Laut Mati. Yelah, tengok gambar-gambar di bawah ni saja pun dah teruja, apatah lagi kalau pergi sendiri..ye tak?

Jom tengok gambar-gambar menarik di bawah...

Best kan sambil berenang ley baca paper?
Subhanallah...cantik!!
 Lagi gambar-gambar menarik:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


pictures: google search image

Entri-Entri Berkaitan.....

15 comments:

  1. bestnya tgk depa terapung !

    btw, jom join contest dedin !
    kalo nak tau lagi ?
    buka lah blog dedin
    hehe

    ReplyDelete
  2. @De'din i.Allah kalu ada ksempatan en. Billy akan join..

    ReplyDelete
  3. @De'din i.Allah kalu ada ksempatan en. Billy akan join..

    ReplyDelete
  4. tempat2 mereka byk benda menarik..tp kenapa dorang susah sgt nak mengakui kebesaran Allah swt..

    ReplyDelete
  5. ni kalau panas terik,mesti bau dorang cam pisang goreng~~

    ReplyDelete
  6. subhanallah...rahsia itu milik Allah... suatu ciptaanNya yg x mampu diungkap

    ReplyDelete
  7. subhanallah. klu tertelan tu agak2 deria rasa aku hilang brapa tahun? hahahah

    ReplyDelete
  8. @azreenashafiqah azmee ada 2 cara nk pegi Laut Mati,satu melalui Israel, dua melalui Jordan :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails