Skip to main content

[Gambar]- Keseronokan Terapung di Laut Mati



Kalau ada kesempatan, ruang dan kemampuan, satu hari nanti Encik Billy teringin jugak nak melawat dan berenang di Laut Mati. Yelah, tengok gambar-gambar di bawah ni saja pun dah teruja, apatah lagi kalau pergi sendiri..ye tak?

Jom tengok gambar-gambar menarik di bawah...

Best kan sambil berenang ley baca paper?
Subhanallah...cantik!!
 Lagi gambar-gambar menarik:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


pictures: google search image

Comments

  1. bestnya tgk depa terapung !

    btw, jom join contest dedin !
    kalo nak tau lagi ?
    buka lah blog dedin
    hehe

    ReplyDelete
  2. @De'din i.Allah kalu ada ksempatan en. Billy akan join..

    ReplyDelete
  3. @De'din i.Allah kalu ada ksempatan en. Billy akan join..

    ReplyDelete
  4. tempat2 mereka byk benda menarik..tp kenapa dorang susah sgt nak mengakui kebesaran Allah swt..

    ReplyDelete
  5. ni kalau panas terik,mesti bau dorang cam pisang goreng~~

    ReplyDelete
  6. subhanallah...rahsia itu milik Allah... suatu ciptaanNya yg x mampu diungkap

    ReplyDelete
  7. subhanallah. klu tertelan tu agak2 deria rasa aku hilang brapa tahun? hahahah

    ReplyDelete
  8. @azreenashafiqah azmee ada 2 cara nk pegi Laut Mati,satu melalui Israel, dua melalui Jordan :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktor yang agak dominan dalam menentukan saiz zakar normal adalah faktor genetik. Ini adalah satu faktor penting yang mesti berbeza dari setiap bangsa, keturunan, dan negara secara keseluruhannya.  

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.