Sunday, January 9, 2011

20 Lelaki Rendah Paling Seksi di Dunia

Okey-dokie, hari ni Encik Billy nak teruskan lagi entri berkaitan dengan isu lelaki rendah. Dua entri sebelum ni berkisar pasal dilema lelaki rendah dan purata ketinggian lelaki mengikut negara. Kali ini apa kata kita tengok pula siapa lelaki rendah paling seksi di dunia. Jangan ingat lelaki tinggi saja yg boleh seksi, lelaki rendah pun boleh jugak!

Dalam suatu undian secara online yang dijalankan ke atas 2,000 responden wanita awal tahun ini, Cruise menduduki tempat teratas sebagai lelaki rendah paling seksi mengalahkan 19 selebriti dan personaliti yang lain. Lihat senarai di bawah:

Senarai Top 10: 

1. Tom Cruise (172 cm)


2. Richard Hammond (170 cm)

3. Jamie Cullum (164 cm)

4. Leiws Hamilton (175 cm)

5. Mark Owen (168 cm)

6. James McAvoy (175 cm)

7. Michael Owen (172 cm)

8. Kelly Jones (165 cm)

9.Declan Donnelly (1.68 cm) 

10. Robert Carlyle (169 cm)

Pelengkap senarai 11-20 :

11.Elijah Wood (168 cm)
12. Seth Green (163 cm)
13. Prince (157 cm)
14. Noel Edmonds (170 cm)
15. Bono (175 cm)
16. Jack Black (168 cm)
17. James Blunt (170 cm)
18. Ben Stiller (173 cm)
19. Jason Priestley (169 cm)
20. Leo Sayer (163 cm) 

p/s: ni entri ke-300 Billyinfo

Entri-Entri Berkaitan.....

29 comments:

  1. hahahaha..
    lov this post..
    im 175cm but why my fwen said that im tall...
    ngeeeee

    ReplyDelete
  2. kitorang penah becinta dulu. tapi jodo kami tak panjang. PANG!! heh...prasan lebey.

    ReplyDelete
  3. julaina & bungakuning: i don like tom cruise

    ReplyDelete
  4. @ijam ismail stended org asia 175 cm tu tinggi le bro.org barat consider rendah kalu below 175 cm..kt msia kalu below 160cm baru consider rendah..huk2

    ReplyDelete
  5. kuikui.175 cm kalu kat sini dah tinggi dah tue.kalo kite g sane, kerdil lerrr.gagagaga

    ReplyDelete
  6. @Cik Suheela owh, encik Billy lg kacak kot..hehe =p kiddin

    ReplyDelete
  7. waa..my tom cruise paling atas..hehehe

    ReplyDelete
  8. @Dye Kronniesar haha, betultu kan.purata tinggi org msia 164.7 cm jer

    ReplyDelete
  9. huhuhu aku mmg minat giler kat Tom Cruise nih seksi kan??? tang mane?? ermmm aku je yg tau hehehe..

    ReplyDelete
  10. apsal Brad Pitt x tersenarai. pendek jugak brad pitt tu. tinggi aku dlm 180 cm je. kalau boleh nk tmbah dlm 5 cm tnggi lg :)

    ReplyDelete
  11. @redzuan tinggi Brad Pit 180cm- tinggi tue!stended org sana kalu bawah 175 cm bru consider rendah. n bro, ko dah tinggi tue 180cm!

    ReplyDelete
  12. ketinggian saya sama dgn Kelly Jones.. hehe

    ReplyDelete
  13. @BillyNain oo yeke bro. sbb sy tgk bradpiitt berlakon dlm filem TROY mcm pendek je dia. mungkin bdan dia taff tu yg nmpak pndek. huhuhuhu. anywah nice entri bro :)

    ReplyDelete
  14. @BillyNain oo yeke bro. sbb sy tgk bradpiitt berlakon dlm filem TROY mcm pendek je dia. mungkin bdan dia taff tu yg nmpak pndek. huhuhuhu. anywah nice entri bro :)

    ReplyDelete
  15. Bersyukurlah dengan apa yang dikurniakan oleh Allah kepadamu...nikmat tinggi atau rendah bukan ukurannya...masih ramai lagi yang kurang bernasib baik di luar sana(maksudnya yang tidak mempunyai ketinggian kerana kurang upaya)...wallahualam...

    ReplyDelete
  16. Billy, --> 9.Declan Donnelly (1.68 cm) pendeknya Declan ni~~ hehehe. awak salah tulis la :)

    ReplyDelete
  17. hey should include my baby BRUNO MARS here!!! haha..btw mmg tom cruise y plg hot lol~

    ReplyDelete
  18. @Rehany Park hehehe...sori. akan diperbetulkan..tenkiu2

    ReplyDelete
  19. @SizZLing SuZai ur baby Bruno mars maybe akan masuk list taun dpn kot..dun wory ;p

    ReplyDelete
  20. kesian Declan Donnelly (1.68 cm) hehehehe.... tenyeh pakai jari je kalu dia tinggi tue... hahahaha

    ReplyDelete
  21. info tambahan : daniel radcliffe (1.65m) & michael j fox ( 1.64m)

    ReplyDelete
  22. hahaha.... semua tak setaraf ketinggian aku!!!

    ReplyDelete
  23. richard hammond pom termasuk...wow

    ReplyDelete
  24. le~ 170-175 pun pendek ke? tak tahu pn.

    ReplyDelete
  25. yang no 9 tu memang diakui rendah! hahaha. 1 cm kot..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails