Skip to main content

[Gambar]- Polis Wanita IRAN Yang Lengkap Berjubah dan Bertudung Labuh

Sebelum ini saya telah membuat dua posts tentang pasukan bola sepak wanita Iran dan pasukan ragbi mereka. Kali ini apa kata kita lihat pula pasukan polis dan tentera wanita Iran.

Kagum sungguh saya bila melihat kesemua mereka menutup aurat sepenuhnya. Dah tu pakai jubah pula tu!

Biarpun begitu, ini tidak menghalang mereka untuk menjalankan tugas menjaga keamanan. Malah ada antara aksi mereka ala-ala pasukan komando! Hebat sungguh!



  
Lagi gambar-gambar menarik:












Berdecak kagum saya. Hebat sungguh! Macam mana agaknya dengan polis wanita kat Malaysia ni ya?

Comments

  1. wanita islam kat Malaysia selalu jadikan alasan menutup aurat membataskan pergerakkan....tp polis wanita di iran telah membuktikan mereka salah....cuba renungkan sejenak kan....thanks 4 da info....menarik...!! ;)

    ReplyDelete
  2. kalo dkt msia ni..suh pka tdung pon da bsg..huhu..cmno tu?

    ReplyDelete
  3. GILELAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YG PEGANG mesin GUN TU!!!!!!!!! WOW GILE SEE........BERJUBAH TIADA JD HALANGAN DORG LAHHHHH

    ReplyDelete
  4. setuju dgn anda-anda semua yg kt atas tue~

    ReplyDelete
  5. subhanallah..indahnya Islam..pakaian bkan pghlang..sebab 2 Allah tetapkan gris pnduan pkaian..Allah Maha Mengetahui..islam e2 agama yg mudah .... <3 Islam....

    ReplyDelete
  6. subhanallah..indahnya Islam..pakaian bkan pghlang..sebab 2 Allah tetapkan gris pnduan pkaian..Allah Maha Mengetahui..islam e2 agama yg mudah .... <3 Islam....

    ReplyDelete
  7. gud info..thanx,mohon share

    ReplyDelete
  8. Anonymous: silakan...kalu boley letakkan sumbernya dr sini.semoga bermanfaat

    ReplyDelete
  9. ha...amek...siap turun bangunan pkai tali lg... rileks je pkai jubah,xyah pon pakai sua ketat2,baju singkat2...alasan je pompuan2 diluar sana tu...

    ReplyDelete
  10. waaaaa....... tu je boleh kata.... tp dengar kata kat iran non-muslim pun kena pkai tudung.. betul ke? dekat u aku ni byk bdak dari iran, tp yg seksi mcm mat salleh tak tau la dari iran jugak ke @ dari negara lain...

    ReplyDelete
  11. org iran bile gi negara lain diorg dh bukak sume dh..seksi..diorg kate kt iran je diorg pakai tutup2 sume.. ni pengalaman aku mase ade member iran waktu aku blaja kt oversea dlu..

    ReplyDelete
  12. @BillyNainmintak share ye.. jgn risau.. saya akan backlink ke sini

    ReplyDelete
  13. semangat kental tp sayangnye dorang ni syiah..

    ReplyDelete
  14. Iran meskipun berbeza fahaman dgn ahlul sunnah, ibarat kucing ngan anjing walhal sama je nyembah yg satu.... tp pd aku bila masuk bab2 gini mmg kene tabik spring kt derang...cool!!!

    ReplyDelete
  15. golongan syiah ni.bukan boleh percaya sangat.
    saja nak tunjuk gambar.

    ReplyDelete
  16. perghh, cun gilaaaa! :D
    tudung labuh+jubah, bukanlah alasan untuk buat aktiviti lasak.
    malaysia bile lagi??

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Ayahku Kekasihku - Kisah Benar Anak Bercinta Dengan Ayah Sendiri

Cerita di bawah ni dah lama disiarkan oleh Harian Metro, tapi tak kisahlah, nak share jugak. Cerita yang membuktikan tiada apa yg mustahil jika nafsu Syaitan menguasai diri. Semoga Allah melindungi anak cucu keturunan kita. Marilah kita sentiasa berdoa supaya kita sentiasa diberikan hidayah olehnya dan dijauhi oleh pekara-perkara yang tak baik. Ikuti pengakuan Lina kepada wartawan Metro Ahad, ZAINUDDIN ZAIN dan FUAD HADINA YAACOB mengenai hubungan yang dilalui bersama bapanya, ahli perniagaan berusia 43 tahun. KUALA LUMPUR: Kes ‘haruan makan anak’ bukan lagi sesuatu yang mengejutkan dalam masyarakat hari ini, tetapi kejadian ayah bercinta dengan anak sendiri mungkin sukar diterima. Bagaimanapun itulah yang berlaku ke atas Lina, 21, yang dijadikan kekasih oleh ayahnya sejak empat tahun lalu sehingga dia kini hamil enam bulan.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.