Skip to main content

[Gambar]- Polis Wanita IRAN Yang Lengkap Berjubah dan Bertudung Labuh

Sebelum ini saya telah membuat dua posts tentang pasukan bola sepak wanita Iran dan pasukan ragbi mereka. Kali ini apa kata kita lihat pula pasukan polis dan tentera wanita Iran.

Kagum sungguh saya bila melihat kesemua mereka menutup aurat sepenuhnya. Dah tu pakai jubah pula tu!

Biarpun begitu, ini tidak menghalang mereka untuk menjalankan tugas menjaga keamanan. Malah ada antara aksi mereka ala-ala pasukan komando! Hebat sungguh!



  
Lagi gambar-gambar menarik:












Berdecak kagum saya. Hebat sungguh! Macam mana agaknya dengan polis wanita kat Malaysia ni ya?

Comments

  1. wanita islam kat Malaysia selalu jadikan alasan menutup aurat membataskan pergerakkan....tp polis wanita di iran telah membuktikan mereka salah....cuba renungkan sejenak kan....thanks 4 da info....menarik...!! ;)

    ReplyDelete
  2. kalo dkt msia ni..suh pka tdung pon da bsg..huhu..cmno tu?

    ReplyDelete
  3. GILELAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YG PEGANG mesin GUN TU!!!!!!!!! WOW GILE SEE........BERJUBAH TIADA JD HALANGAN DORG LAHHHHH

    ReplyDelete
  4. setuju dgn anda-anda semua yg kt atas tue~

    ReplyDelete
  5. subhanallah..indahnya Islam..pakaian bkan pghlang..sebab 2 Allah tetapkan gris pnduan pkaian..Allah Maha Mengetahui..islam e2 agama yg mudah .... <3 Islam....

    ReplyDelete
  6. subhanallah..indahnya Islam..pakaian bkan pghlang..sebab 2 Allah tetapkan gris pnduan pkaian..Allah Maha Mengetahui..islam e2 agama yg mudah .... <3 Islam....

    ReplyDelete
  7. gud info..thanx,mohon share

    ReplyDelete
  8. Anonymous: silakan...kalu boley letakkan sumbernya dr sini.semoga bermanfaat

    ReplyDelete
  9. ha...amek...siap turun bangunan pkai tali lg... rileks je pkai jubah,xyah pon pakai sua ketat2,baju singkat2...alasan je pompuan2 diluar sana tu...

    ReplyDelete
  10. waaaaa....... tu je boleh kata.... tp dengar kata kat iran non-muslim pun kena pkai tudung.. betul ke? dekat u aku ni byk bdak dari iran, tp yg seksi mcm mat salleh tak tau la dari iran jugak ke @ dari negara lain...

    ReplyDelete
  11. org iran bile gi negara lain diorg dh bukak sume dh..seksi..diorg kate kt iran je diorg pakai tutup2 sume.. ni pengalaman aku mase ade member iran waktu aku blaja kt oversea dlu..

    ReplyDelete
  12. @BillyNainmintak share ye.. jgn risau.. saya akan backlink ke sini

    ReplyDelete
  13. semangat kental tp sayangnye dorang ni syiah..

    ReplyDelete
  14. Iran meskipun berbeza fahaman dgn ahlul sunnah, ibarat kucing ngan anjing walhal sama je nyembah yg satu.... tp pd aku bila masuk bab2 gini mmg kene tabik spring kt derang...cool!!!

    ReplyDelete
  15. golongan syiah ni.bukan boleh percaya sangat.
    saja nak tunjuk gambar.

    ReplyDelete
  16. perghh, cun gilaaaa! :D
    tudung labuh+jubah, bukanlah alasan untuk buat aktiviti lasak.
    malaysia bile lagi??

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.