Skip to main content

Kejadian Gempa Bumi di Itali Adalah Balasan Tuhan Terhadap Perkahwinan Gay - Kata Paderi





Seorang paderi di Itali menyalahkan gempa bumi di negara ini, yang telah membunuh beratus-ratus mangsa dan beribu-ribu lagi kehilangan tempat tinggal, kepada pengiktirafan terhadap perkahwinan Gay di negara itu.


Paderi Giovanni Cavalcoli berkata kejutan seismik gempa bumi itu ialah 'hukuman ilahi' terhadap kesatuan awam homoseks yang  'menyinggung perasaan keluarga' dan 'maruah perkahwinan'.

Beliau membuat komen pada hari di mana kawasan Itali tengah dilanda gempa bumi 6.6 pada skala Richter - yang paling kuat melanda negara itu dalam tempoh 36 tahun.


Beliau menegaskan bahawa gempa bumi itu sememangnya disebabkan oleh 'dosa-dosa manusia

Perundangan di Itali membenarkan perhubungan gay secara sah pada bulan lalu, menjadikan ia negara terakhir di Eropah Barat untuk mengiktiraf undang-undang berkaitan hubungan sejenis.


source: dailymail.co.uk

Comments

  1. jika perlakuan zaman dahulu kamu ulangi lagi maka adzabpun akan menimpa kembali

    ReplyDelete
  2. ingat berpedomanlah kepada alquran,inzil yang asli dan taurat yang asli

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Ayahku Kekasihku - Kisah Benar Anak Bercinta Dengan Ayah Sendiri

Cerita di bawah ni dah lama disiarkan oleh Harian Metro, tapi tak kisahlah, nak share jugak. Cerita yang membuktikan tiada apa yg mustahil jika nafsu Syaitan menguasai diri. Semoga Allah melindungi anak cucu keturunan kita. Marilah kita sentiasa berdoa supaya kita sentiasa diberikan hidayah olehnya dan dijauhi oleh pekara-perkara yang tak baik. Ikuti pengakuan Lina kepada wartawan Metro Ahad, ZAINUDDIN ZAIN dan FUAD HADINA YAACOB mengenai hubungan yang dilalui bersama bapanya, ahli perniagaan berusia 43 tahun. KUALA LUMPUR: Kes ‘haruan makan anak’ bukan lagi sesuatu yang mengejutkan dalam masyarakat hari ini, tetapi kejadian ayah bercinta dengan anak sendiri mungkin sukar diterima. Bagaimanapun itulah yang berlaku ke atas Lina, 21, yang dijadikan kekasih oleh ayahnya sejak empat tahun lalu sehingga dia kini hamil enam bulan.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.