Skip to main content

Lelaki Ini Menyesal Miliki Alat Sulit Terbesar dan Terberat di Dunia






Seorang lelaki yang membesarkan zakar dengan kaedah suntikan silikon kini menyesal seumur hidup kerana dia tidak lagi mampu membuat hubungan seksual. Keadaan itu berlaku selepas alat sulitnya itu menjadi terlalu besar sehingga gagal berfungsi seperti normal.

Lebih malang lagi, dia sering malu berada di tempat awam dan sukar bergerak kerana saiz alat sulitnya yang terlalu berat.

Micha Stunz, 45, berkata, dia membesarkan zakarnya dengan suntikan silikon beberapa tahun lalu kerana tidak berpuas hati dengan saiz alat sulitnya itu.

Prosedur itu menyebabkan alat sulit menjadi terlalu besar sehingga mencecah seberat 4.3 kilogram.
“Kini, saya tidak mampu menjalani kehidupan seksual seperti lelaki normal dan tiada wanita yang mahu mendekati saya,” katanya.

Menurutnya, dia juga sering berasa malu ketika berada di tempat awam kerana sering menjadi perhatian orang ramai.


sumber: hmetro

Comments

  1. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi wwwasianbet77com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    http://asianbet77.com/

    ReplyDelete
  2. niatnya ingin lebih puas malah jadi lebih buruk...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.

Hukum Memakan Strepsils Yang Mengandungi Alkohol

Encik Billy terkejut la jugak bila adik en Billy kata haram memakan Strepsils sebab ada alkohol. Dia kata lebih baik makan Fisherman's Friend sebab takde alkohol. En Billy terkejut dan tak percaya. Biar betul? Ya, memang betul! Kalau tengok label kat belakang pek tu memang ada tertulis perkataan alcohol.  So, Encik Billy pun puaslah menjelajah mencari bukti bendahalah Strepsils ni haram dimakan. Dan rumusannya, Strepsils ni hukumnya HARUS dimakan dan tidak berdosa. Sila baca lanjutan artikel ini di bawah jika ingin tahu dengan lebih lanjut.