Skip to main content

Galeri (30 GAMBAR) Tragedi Pesawat Malaysia Airlines MH17 Terhempas di Ukraine





Satu lagi ujian buat Malaysia Airlines dan buat kita rakyat Malaysia keseluruhannya. Satu berita yang amat menyedihkan. Semoga Allah memberi ketabahan buat kita dalam mendepani ujian ini. 


Setakat ini pihak MAS telah mengesahkan seramai 298 penumpang dan anak kapal terkorban dalam kejadian ini. Pesawat MH17 terbang dari Amsterdam ke Kuala Lumpur terhempas, dipercayai ditembak pelancar peluru berpandu di pekan Shakhtarsk di timur Ukraine.
































sumber: http://www.dailymail.co.uk



Comments

  1. Sebulan sekali ke update?huhu boringnya skunk ni

    ReplyDelete
  2. sepertinya ukraina sengaja menembak pesawat komersil buat curi perhatian dunia akan peperangan di ukraina

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Admin..remove kanya kulap ni nye komen...nudist ni

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.

Hukum Memakan Strepsils Yang Mengandungi Alkohol

Encik Billy terkejut la jugak bila adik en Billy kata haram memakan Strepsils sebab ada alkohol. Dia kata lebih baik makan Fisherman's Friend sebab takde alkohol. En Billy terkejut dan tak percaya. Biar betul? Ya, memang betul! Kalau tengok label kat belakang pek tu memang ada tertulis perkataan alcohol.  So, Encik Billy pun puaslah menjelajah mencari bukti bendahalah Strepsils ni haram dimakan. Dan rumusannya, Strepsils ni hukumnya HARUS dimakan dan tidak berdosa. Sila baca lanjutan artikel ini di bawah jika ingin tahu dengan lebih lanjut.