Skip to main content

Pernahkah Anda Melihat Wajah Anak Perempuan Kepada Raja Arab Saudi?





Jangan terkejutanak perempuan kepada Raja Arab Saudi adalah seorang yang cantik, wanita moden, yang tidak keberatan keluar di khalayak ramai dengan hanya memakai selendang di atas kepalanya dan menunjukkan sedikit rambutnya.


Adlah binti Abdullah bin Abdel Aziz Al Saoud, adalah wanita moden, yang berjuang untuk kebebasan wanita dan percaya bahawa memakai Niqab sepertimana kebanyakan wanita Arab lain adalah lebih daripada tradisi, manakala memakai tudung adalah apa yang sebenarnya disuruh oleh Islam!

Adlah duduk untuk satu temu bual dengan akhbar Perancis "Le Figaro" dan berkongsi pandangan beliau tentang perkahwinanHijab, kerja untuk wanita dan media sosial.







source: http://worldobserveronline.com



Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.

Hukum Memakan Strepsils Yang Mengandungi Alkohol

Encik Billy terkejut la jugak bila adik en Billy kata haram memakan Strepsils sebab ada alkohol. Dia kata lebih baik makan Fisherman's Friend sebab takde alkohol. En Billy terkejut dan tak percaya. Biar betul? Ya, memang betul! Kalau tengok label kat belakang pek tu memang ada tertulis perkataan alcohol.  So, Encik Billy pun puaslah menjelajah mencari bukti bendahalah Strepsils ni haram dimakan. Dan rumusannya, Strepsils ni hukumnya HARUS dimakan dan tidak berdosa. Sila baca lanjutan artikel ini di bawah jika ingin tahu dengan lebih lanjut.