Skip to main content

Persiapan Piala Dunia 2014, Brazil Persiapkan Hotel Seks





Penganjuran pesta bola sepak paling 'agung' di dunia hanya tinggal beberapa bulan sahaja lagi. Tentunya tuan rumah kali ini, Brazil tidak ingin mengecewakan setiap pengunjung yang bakal bertandang ke sana. Pelbagai kemudahan sedang giat dilakukan, termasuklah membina hotel seks.


Untuk tahun-tahun yang akan datang ini, Brazil bakal dipenuhi dengan pelancong yang bukan sahaja datang disebabkan penganjuran piala Dunia 2014, namun juga Brazil akan turut menjadi tuan rumah Sukan Olimpik 2016. Salah satu kawasan yang dijangkakan  akan ramai dikunjungi ialah pantai elite Leblon, Rio de Janeiro.

Kawasan ini memang sudah sangat terkenal dengan pelbagai jenis hotel dan resort. Untuk tidak membuatkan  pengunjungnya kecewa, Brazil akan menjadikan hotel-hotel di sini sebagai hotel seks.



Rio Negocios selaku menteri yang mempromosikan pelaburan di Rio de Janeiro mengatakan bahawa kerajaan Brazil telah memperuntukkan dana sekitar USD 100 juta untuk merenovasi 50% dari jumlah keseluruhan 6500 jumlah bilik motel. 

Rio de Janeiro adalah bandaraya terbesar di Brazil dengan jumlah 6 juta pendudukyang juga merupakan bandaraya ke-4 terbesar di dunia. Saat ini total kamar di Rio de Janeiro mencapai 32.436 kamar.



source: http://www.krbtours.com


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Ayahku Kekasihku - Kisah Benar Anak Bercinta Dengan Ayah Sendiri

Cerita di bawah ni dah lama disiarkan oleh Harian Metro, tapi tak kisahlah, nak share jugak. Cerita yang membuktikan tiada apa yg mustahil jika nafsu Syaitan menguasai diri. Semoga Allah melindungi anak cucu keturunan kita. Marilah kita sentiasa berdoa supaya kita sentiasa diberikan hidayah olehnya dan dijauhi oleh pekara-perkara yang tak baik. Ikuti pengakuan Lina kepada wartawan Metro Ahad, ZAINUDDIN ZAIN dan FUAD HADINA YAACOB mengenai hubungan yang dilalui bersama bapanya, ahli perniagaan berusia 43 tahun. KUALA LUMPUR: Kes ‘haruan makan anak’ bukan lagi sesuatu yang mengejutkan dalam masyarakat hari ini, tetapi kejadian ayah bercinta dengan anak sendiri mungkin sukar diterima. Bagaimanapun itulah yang berlaku ke atas Lina, 21, yang dijadikan kekasih oleh ayahnya sejak empat tahun lalu sehingga dia kini hamil enam bulan.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.