Tuesday, December 17, 2013

China Hasilkan Selaput Dara Palsu





China memang terkenal dengan pasaran ekonomi mereka dan pembuatan barangan klon yang tinggi. Kini selaput dara buatan China, artificial virginity hymen (AVH) juga sudah ada dipasaran. AVH yang dikeluarkan oleh syarikat pengeluaran China, Gigimo, itu kononnya dijual dengan harga 30 dollar AS.


Alat itu dipakai para wanita yang baru berkahwin untuk mengaburi suami bahawa mereka masih gadis dan dara. Artificial virginity hymenAVH dikhabarkan akan mengeluarkan cairan seperti darah jika pecah.

Gigimo memasarkan produknya di beberapa negara, terutama negara yang masih menganggap kegadisan dan dara adalah hal yang mutlak dimiliki wanita sebelum berkahwin.


Selaput dara palsu tidak dikenal dalam dunia perubatan. Namun, dalam dunia perubatan memang ada teknik pembedahan untuk membaiki hymen yang robek, iaitu hymenoplasti.

Hymen adalah lapisan mukosa yang mengelilingi atau menutupi sebagian dari muara vagina. Lapisan tersebut memiliki pembuluh darah dan saraf. Akibatnya, robekan pada hymen sering kali diikuti dengan pendarahan dan rasa nyeri.

Lubang hymen besarnya kira-kira hanya satu jari. Jadi, kalau terjadi senggama pasti robek, kecuali yang sangat elastik yang tak mudah robek dan tak akan berdarah saat ditembus penis.


sumber: blogslucumenarik



Entri-Entri Berkaitan.....

1 comments:

  1. keren bisa jadi perawan lagi tuh wanita yang udah ga perawan

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails