Skip to main content

19 Port/ Sarang Gay Paling Terkenal di Malaysia





Ini lanjutan dari entri semalam (klik sini). Berdasarkan carian daripada beberapa sumber di internet, berikut adalah Port/ Sarang Gay Paling Terkenal di Malaysia. Diharapkan pihak-pihak berkenaan hendaklah menyiasat segera maklumat ini. Tolong buat serbuan dan pemantauan ke atas port-port gay tersebut sebelum kita semua dihukum sepertimana Kaum Nabi Lut.



1. Kuala Lumpur: Stesen LRT Pasar Seni: 7am-9am; 12pm-1pm

2. Seremban: Terminal One; Parkson Terminal One Aras Bawah

3. Johor: Bus Stand Larkin - Aras Bawah

4. Kota Bharu: Fitness Center - Hotel R

5. Kuala Lumpur: Blue Boy Club (BBC) - Jalan Bukit Bintang

6. Kuala Lumpur: Jurassic Park - kawasan tempat letak kereta belakang Jalan Tunku Abdul Rahman

7. Petaling Jaya: Tasik Kelana Jaya - biasanya sebelah malam

8. Petaling Jaya: kawasan taman permainan kanak-kanak bersebelahan Stadium Majlis Bandaraya Petaling Jaya. Juga di tempat letak kereta berhampiran kompleks renang MBPJ.

9. Petaling Jaya: Sudut Selera Taman Bandaran Kelana Jaya

10. Kuala Lumpur:  Taman Tasik Permaisuri - biasanya dari tengah malam sampai Subuh setiap Sabtu dan Ahad

11. Cheras: Restoren Q Bistro (malam)

12. Kuala Lumpur: Stesen KL Sentral - tandas lelaki belakang eskalator

13. Ipoh: Taman kupu-kupu - KTM Ipoh

14. Melaka: Infinity Cafe Jalan Melaka

15. Melaka: Starlight Bistro, Plaza Melaka

16. Melaka: Taman padang lama antara Bukit St Paull dan Resotren A&W - biasanya pukul 11pm ke atas

17. Penang: Sixty9ine Mansion, Batu Ferringgi

18. Penang: SOHO Gastro Pub, Tanjong Tokong

19 Penang: Mega Mall Shopping Complex, Prai


p/s: rasanya masih banyak lagi port-port lain yang tak disebutkan di sini. Harapnya pihak berkuasa akan memantau tempat-tempat ini dan mengambil tindakan dengan segera. 



Comments

  1. wah sangat bermanfaat sekali gan infonya.
    saya yakin bermanfaat juga buat orang-orang atau pengunjung yang sudah membacanya.
    thanks ya gan.
    update selalu dan semoga tambah sukses.
    mantap..!

    ReplyDelete
  2. ada lagi, kat KK (kota kinabalu) pun byk...biasanya mostly dari filipino

    ReplyDelete
  3. Tidak dapat disangkal lagi, sememangnya benar 'port' yang disenaraikan merupakan 'sarang' aktiviti-aktiviti yang tak bermoral.Akan tetapi saya tidak jelas apakah rasional tempat-tempat tersebut ditulis dilaman ini.
    Tahukah anda ketika dahulu 999 ( wartawan Madjidul Sidek) telah membongkarkan beberapa lokasi rumah urut & spa "songsang" di sekitar lembah Klang & Penang dan memuatkan lokasi di akaun peribadinya.
    Tahukah anda bahawa 45-55% golongan ini bersetuju bahawa mengetahui lokasi dengan membaca artikel beliau.
    Ya, jumlah "like" memang la banyak
    Fikirkan lah...

    ReplyDelete
  4. thanks bagytaw . takyah susah2 nk cari mangsa ~

    ReplyDelete
  5. Nak pi sana cari gak. tq admin

    ReplyDelete
  6. Betul saya setuju.. Apa rasionalnya beritahu semua port gay.. Maka makin ramai yang akan berkunjung di tempat itu.. Bagi orang luar mereka yang tak tahu port gay juga akan tahu, maka makin senanglah mereka cari... Lain kali x payah publish.. Buat aduan teruus pada badan yang bertanggungjawab... Bukan publish makin senang lbgt cari port tu.... Sebab admin yang tambahkan popular kaw tu... Patut biar diaorang tak tahu port tu... Admin seolah mggalakkan lagi lbgt... Fikirlah sebelum publish... Tq..

    ReplyDelete
  7. Wow, thanks, port2 ni dah semakin famous ahahahaha, senang golongan dapat pergi tanpa susah2 nak buru atau cari, and lagi senang sebab tak perlu susah fikir cari port dengan pasangan yang dah sedia ada ahahahahahahaha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktor yang agak dominan dalam menentukan saiz zakar normal adalah faktor genetik. Ini adalah satu faktor penting yang mesti berbeza dari setiap bangsa, keturunan, dan negara secara keseluruhannya.  

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.