Skip to main content

Syarikat Tawar Jawatan Kosong Nikah Mut’ah Untuk Wanita IRAN





Menurut akhbar Al – Watan seperti dikutip Islam Pos, sebuah syarikat Iran yang bergerak di bidang ekonomi dikenali dengan nama Astan Quds Razavi mengumumkan tawaran pekerjaan di “bidang yang dianggap menyenangkan.”


Menurut akhbar itu, syarikat ini memerlukan pekerja wanita berusia antara 12 hingga 35 tahun. Pengumuman itu dikeluarkan setelah banyak permintaan akan penciptaan suasana spiritual yang nyaman bagi pengunjung, dan “untuk mendekatkan diri kepada Allah” melalui ritual nikah Mut’ah ini, demikian menurut dokumen itu.

Berikut adalah pengumuman “jawatan kosong” di syarikat itu:

    Kami memerlukan wanita dalam berumur antara 12-35 tahun untuk membantu Mujahidin Syiah dalam peperangan di Syria.  Bekerja hanya untuk 25 hari sahaja.

    Gaji:
    1) 5 jam: 50 dollar (RM 150)
    2) 1 hari: 75 dollar (RM 225)
    3) 2 hari: 100 dollar (RM 300)
    4) 3 hari: 150 dollar (RM450)
    5) 4 hingga 10 hari: 300 dollar (RM900)

    Dan bagi mereka yang masih GADIS dan untuk kali pertama maka bayarannya 150 dollar.

sumber: http://zilzaal.blogspot.com

Comments

  1. haih... makin mengarut la mutaah2 nih....

    ReplyDelete
  2. kalau dah nama syiah tu... mmg pelik2 lagi menyesatkan...

    ReplyDelete
  3. dah sememangnya syiah bukan islam

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.

Hukum Memakan Strepsils Yang Mengandungi Alkohol

Encik Billy terkejut la jugak bila adik en Billy kata haram memakan Strepsils sebab ada alkohol. Dia kata lebih baik makan Fisherman's Friend sebab takde alkohol. En Billy terkejut dan tak percaya. Biar betul? Ya, memang betul! Kalau tengok label kat belakang pek tu memang ada tertulis perkataan alcohol.  So, Encik Billy pun puaslah menjelajah mencari bukti bendahalah Strepsils ni haram dimakan. Dan rumusannya, Strepsils ni hukumnya HARUS dimakan dan tidak berdosa. Sila baca lanjutan artikel ini di bawah jika ingin tahu dengan lebih lanjut.