Skip to main content

Dubai Menjadi Pusat Kelab Bogel Terbesar di Negara Arab






Dubai sememangnya merupakan negara Arab (sebahagian dari UAE), dan juga dengan majoriti penduduknya yang beragama Islam. Namun jangan hairan, jika berjalan-jalan ke pantainya, banyak wanita tengah berjemur dengan—maaf—bahagian atas badannya tanpa mengenakan sebarang pakaian.


Menurut gulf news, Dubai juga menjadi salah satu negara dengan tahap perkembangan nude club yang cukup banyak, terutama di wilayah Timur Tengah.

Reaksi penduduk Dubai seperti tidak kisah saja. Begitu juga dengan pemerintahnya. Ironinya, kecaman yang datang sebaliknya berasal dari UK. Foreign and Commonwealth Office (FCO) dari UK mengeluarkan pernyataan bahawa berlaku topless dan nude club adalah sesuatu yang berlawanan dengan hukum dan budaya Dubai.

FCO telah secara rasmi memberikan peringatan yang keras kepada warganegaranya yang melakukan perjalanan ke luar negera—terutamanya Arab, dan khususnya Dubai—jika ditangkap telanjang di negara ini akan dikenakan sanksi yang berat.


Kedutaan besar Britain sendiri sudah mengeluarkan panduan seperti kempennya “Kenali Kemana Anda Pergi” agar warganegaranya dapat berlaku sopan di negara yang sedang dikunjungi.

Namun, selama ini yang meramaikan Dubai dengan wanita tanpa baju di pantai dan nudist clubnya adalah pelancong yang berasal dari Eropah. Sebelumnya, UK juga menjadi salah satu negara di mana warganegaranya banyak melakukan hal seperti itu di Dubai.



 sumber: http://muslimina.blogspot.com


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.

Hukum Memakan Strepsils Yang Mengandungi Alkohol

Encik Billy terkejut la jugak bila adik en Billy kata haram memakan Strepsils sebab ada alkohol. Dia kata lebih baik makan Fisherman's Friend sebab takde alkohol. En Billy terkejut dan tak percaya. Biar betul? Ya, memang betul! Kalau tengok label kat belakang pek tu memang ada tertulis perkataan alcohol.  So, Encik Billy pun puaslah menjelajah mencari bukti bendahalah Strepsils ni haram dimakan. Dan rumusannya, Strepsils ni hukumnya HARUS dimakan dan tidak berdosa. Sila baca lanjutan artikel ini di bawah jika ingin tahu dengan lebih lanjut.