Friday, August 2, 2013

Iklan Ubat Kuat di Malaysia Yang MEMALUKAN





Macam-macam cara orang guna untuk promote produk masing-masing...sampai ke tahap dah tak tahu malu dah. Ini antara beberapa iklan ubat kuat di Malaysia yang memang tak tahu malu..


















Entri-Entri Berkaitan.....

6 comments:

  1. iklan yg first tu tak boleh blah. atuk kot

    ReplyDelete
  2. nak melariskan produk. sanggup buat apa saja.
    tapi yang jadi model tu semua tak rasa malu ke? pelik..!

    ReplyDelete
  3. x tau malu btl melayu yg berbangsa islam.Org melayu kita sgt beradap bkn mcm iklan D'Herbs nie memalukan btl.x sepatutnye ambik perempuan yg bertudung n buat muka gersang.

    ReplyDelete
  4. klakar la iklan ubat kuat ni bahahaha...

    ReplyDelete
  5. Salam sejahtera, salam aidilfitri...

    Ada kemungkinan pada asalnya gambar2 model itu tidak diberitahu untuk kegunaan dalam iklan ubat kuat..., mungkin dalam senyap2 diguna untuk iklan sedemikian...

    Namun tak dapat dinafikan ada reaksi wajah dalam gambar berkenaan adalah gambar edit komputer, tetapi yang lidah terkeluar tu memang tak sesuai...

    ReplyDelete
  6. hahahahaha udah ilang malu kali tu orang

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails