Skip to main content

Iklan Ubat Kuat di Malaysia Yang MEMALUKAN





Macam-macam cara orang guna untuk promote produk masing-masing...sampai ke tahap dah tak tahu malu dah. Ini antara beberapa iklan ubat kuat di Malaysia yang memang tak tahu malu..

















Comments

  1. iklan yg first tu tak boleh blah. atuk kot

    ReplyDelete
  2. nak melariskan produk. sanggup buat apa saja.
    tapi yang jadi model tu semua tak rasa malu ke? pelik..!

    ReplyDelete
  3. x tau malu btl melayu yg berbangsa islam.Org melayu kita sgt beradap bkn mcm iklan D'Herbs nie memalukan btl.x sepatutnye ambik perempuan yg bertudung n buat muka gersang.

    ReplyDelete
  4. klakar la iklan ubat kuat ni bahahaha...

    ReplyDelete
  5. Salam sejahtera, salam aidilfitri...

    Ada kemungkinan pada asalnya gambar2 model itu tidak diberitahu untuk kegunaan dalam iklan ubat kuat..., mungkin dalam senyap2 diguna untuk iklan sedemikian...

    Namun tak dapat dinafikan ada reaksi wajah dalam gambar berkenaan adalah gambar edit komputer, tetapi yang lidah terkeluar tu memang tak sesuai...

    ReplyDelete
  6. hahahahaha udah ilang malu kali tu orang

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.