Skip to main content

Guolizhuang: Restoren Yang Menyajikan Pelbagai Jenis 'Zakar'





Kebanyakan orang China mempercayai bahawa alat kelamin binatang boleh meningkatkan 'keperkasaan' lelaki dan memiliki khasiat yang sangat bagus untuk kaum wanita. Maka tidak menghairankan, sejak di buka di jalan Dongsishitiao pada tahun 2006, populariti restoran ini tersebar dengan pantas ke seluruh penjuru negara itu.



Melihat dari menu yang ditawarkan, restoran ini jelas bukan ditujukan bagi seseorang yang hanya sekedar penikmat makanan biasa. Namun, walau terkesan menjijikkan, cara penyajian yang ditampilkan tidaklah seseram yang dibayangkan.

Zakar binatang yang digunakan pun terdiri dari pelbagai jenis, mulai dari zakar lembu, zakars kambing, zakar kuda hinggalah ke zakar monyet dan harimau. Dan jika anda ingin merasakan khasiat lebih, anda memiliki plihan menu mentah yang dihidangkan seperti sushi.



Bukan sebarangan orang dibenarkan masuk ke restoran ini. Pihak restoran melarang remaja di bawah 15 tahun menikmati makanan di tempat ini kerana hormon yang terkandung di dalamnya dapat mempengaruhi pertumbuhan mereka. Kebanyakan dari pelanggan adalah kalangan ahli perniagaan dan pegawai kerajaan.

Hampir seluruh menu makanan di sini dijual dengan harga yang mahal. Namun diantara semuanya, terdapat satu menu yang dianggap paling special, iaitu zakar harimau. Untuk menu ini, pelanggan diharuskan membayar lebih dari USD 1,500 dan memesan beberapa bulan sebelumnya.







sumber: duniaandromida


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.

Hukum Memakan Strepsils Yang Mengandungi Alkohol

Encik Billy terkejut la jugak bila adik en Billy kata haram memakan Strepsils sebab ada alkohol. Dia kata lebih baik makan Fisherman's Friend sebab takde alkohol. En Billy terkejut dan tak percaya. Biar betul? Ya, memang betul! Kalau tengok label kat belakang pek tu memang ada tertulis perkataan alcohol.  So, Encik Billy pun puaslah menjelajah mencari bukti bendahalah Strepsils ni haram dimakan. Dan rumusannya, Strepsils ni hukumnya HARUS dimakan dan tidak berdosa. Sila baca lanjutan artikel ini di bawah jika ingin tahu dengan lebih lanjut.