Wednesday, May 8, 2013

Gambar Sekitar Perhimpunan Bantah Keputusan PRU13 di Stadium Kelana Jaya





Walaupun hujan turun dengan lebatnya (kini dah berhenti), ia tidak menghalang kira-kira 100 000 penyokong Pakatan Rakyat untuk bersama-sama berkumpul di Stadium Kelana Jaya pada malam ini. Perhimpunan yang diberi nama "Suara Rakyat Suara Keramat" itu dianjurkan oleh Pakatan Rakyat bagi menzahirkan bantahan terhadap keputusan PRU13 yang didakwa mereka tidak telus dan penuh dengan permainan kotor.


Berikut beberapa gambar sekitar perhimpunan ini:

Hujan lebat tidak menghalang penyokong Pakatan Rakyat berhimpun di tengah padang Stadium Kelana Jaya sambil memakai baju hujan dan payung


Penyokong kempen "Blackout" kelihatan sedang membawa kain rentang tertulis "We Are Malay, Chinese Indian" sambil mengelilingi Stadium Kelana Jaya













sumber: sinar harian, malaysiakini, harakah, facebook




Entri-Entri Berkaitan.....

17 comments:

  1. apa2 jela....x bermanfaat langsung....x minat aku nak join perhimpunan2 ni walaupun aku sokong pakatan...lebih baik duk rumah jaga anak bini....tapi dah alang2 kumpul ramai2 tu, aku rasa lebih baik dorang buat solat hajat ramai2....doakan kemenangan untuk pru14 dan jugak doakan kesihatan untuk ustaz azizan....

    ReplyDelete
  2. Hahaha sokong... himpun semata mata nak tutup kegagalan anuwar & kata nak bersara kalau x dpt jd kerajaan persekutuan. Pilihanraya x adil? Penang & kelantan dah angkat sumpah tubuh state goverment pun.....

    ReplyDelete
  3. kalu tk sokong tak payah kutuk.ko duk diam-diam.nk solat hajat kena perhimpunan muslim.ini kan perhimpunan bersama-sama non muslim,ko ni kalu aku kata ko jahil ko tersinggung lak.apa ke bongok.yg lg sekor pn tak tahu citer & fakta,tk payah la nk kata adil..kalu BN bg PR kalah semua,nampak sgt tak logik,penipu pun tahu jgk cara nak menipu supaya ada rakyat yg bodoh mcm ko tertipu.

    ReplyDelete
  4. DASAR TAK RETI BERSYUKUR PUAK2 PR NI...RAKYAT BUKAN BODOH UTK SEMUDAHNYA DITIPU...

    ReplyDelete
  5. Xreti bersyukur.bt la solat hajat puak pr.bakar kilang arak kt selangor n pub

    ReplyDelete
  6. saya anuar ibrahim akan bersara dr PR utk PRU 14 nti....saya berharap anda smua stuju dgn keputusan sy buat.Saya x rela dikutuk di ats kekalahan PRU 13 ini malu sgt2.Maafkan saya....ini kalilah

    ReplyDelete
  7. yg pergi berhimpun kat situ yg ramainya cina. dia org mmg dah target nak kuasai politik pulak sekarang. Ekonomi dah kuat tp org2 melayu masih jugak x sedar diri. ikut org suruh buat apa.

    ReplyDelete
  8. xde la penuh sgt... gambar mula2 spin habis...

    ReplyDelete
  9. encik billy, saya cadangkan jangan post lagi perkara2 berkaitan politik ni ya. saya naik menyampah baca komen2 berunsur kutukan sesama umat ni. please ya encik billy. saya peminat blog encik billy selama setahun lebih dah. bila encik billy post ja perkara2 politik ni, mesti ada komen2 yang kutuk mengutuk sesama sendiri.

    ReplyDelete
  10. Betul2, baik balik rumah jaga anak bini atau berjemaah di masjid dapat pahala.

    ReplyDelete
  11. Moga negara malaysia aman sejahtera selamanya,bersabar dan redha atas segala ketentuanNya, mungkin inilah masa untuk kita sama-sama muhasabah diri perbetulkan diri masing-masing, mungkin apa yang terjadi dalam pilihanraya kali ini banyak hikmahnya, yang penting kita mahu negara aman dan harmoni,wassalam

    ReplyDelete
  12. harap blog ni jangan la selit2 bab politik pun..jd menyampah sbb tengah sedap baca pasal info2, tba2 baca komen yng annoying.harap encik billy bersikap neutral je..

    ReplyDelete
  13. tak mengapalah,..kita kalah menang.,,cara kotor,..cara bersih...tuhan nampak sape yg menipu tuhan akan memberi balasan,..kita tak tahu ,..hanya berserah,...lgipun perhimpunan ni tak mendatangkan kekacaun kn??? tengok dkt perhimpunan tu org non muslim pun hormat waktu azan..sape tak suka tu duduk diam2...okey!!

    ReplyDelete
  14. respect la sape menang.. x payah wat benda mcm ni.. skang ni kita besatu majukan negara..

    ReplyDelete
  15. Anuar ibrahim sudah pening...banyak.usaha dia buat tapi pr kalah jugak..nak tutup semua salahakunya buatlah protes macam macam..pengikut yng bodohh ikut saja ...semuanya sia sia...fikirla kalau pr menang dan umno buat protes sana sini maka masalah politik tidak aan pernah selesai...jngan ingat pr saja pandai buat demonstrasi...fikirlah dgn waras wahai rakyat maaysia

    ReplyDelete
  16. Anuar ibrahim sudah pening...banyak.usaha dia buat tapi pr kalah jugak..nak tutup semua salahakunya buatlah protes macam macam..pengikut yng bodohh ikut saja ...semuanya sia sia...fikirla kalau pr menang dan umno buat protes sana sini maka masalah politik tidak aan pernah selesai...jngan ingat pr saja pandai buat demonstrasi...fikirlah dgn waras wahai rakyat maaysia

    ReplyDelete
  17. betul...betul..betul..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails