Skip to main content

Alat Kelamin Terbesar Milik Rasputin Masih Tersimpan Di Museum St. Petersburg






Jika disebut nama Grigori Rasputin, maka sebahagian besar orang (terutama warga Eropah) akan mengenang tentang kepemilikan alat kelamin (penis/zakar) yang konon menurut cerita, beliau adalah pemilik penis terbesar pada zamannya.


Rupa-rupanya predikat dimiliki beliau sebagai pemilik penis terbesar lebih di kenal oleh dunia daripada posisinya sebagai tokoh agama. Padahal dia juga mempunyai pengaruh yang sangat besar terhadap kekaisaran Rusia ketika itu.

Menurut beberapa sumber, Grigori Rasputin mati dibunuh dalam percubaan membunuhnya yang dilakukan berulangkali. Seorang pembantu menemui penis Rasputin di tempat pembunuhan, menyimpannya sehingga tahun 1920-an. Kemudian penis ini disimpan oleh sekelompok wanita Rusia di Paris. Mereka menyembah penis ini sebagai lambang kesuburan, menyimpannya di dalam sebuah kotak kayu. Setelah mendengar hal ini, anak Rasputin, Marie, meminta mereka mengembalikan penis itu kepadanya. Beliau kemudian menyimpannya sehingga dia meninggal pada 1977.


Dalam sebuah buku biografi tentangnya yang dibuat oleh Marie, dia mengatakan bahawa penis milik Rasputin mempunyai panjang 40 cm. Anggota kelamin tersebut sekarang di awetkan dan dipamerkan di Museum St. Petersburg yang panjangnya sekarang adalah 28.5 cm.


Lagi gambar-gambar menarik:




sumber: http://www.realifactpost.com


Comments

  1. tapi sekarang banyak yang udah mecahin rekordnya

    ReplyDelete
  2. menurut saya tidak terlalu besar karena sekarang sudah banyak sekali orang-orang yang mempunyai kelamin besar

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktor yang agak dominan dalam menentukan saiz zakar normal adalah faktor genetik. Ini adalah satu faktor penting yang mesti berbeza dari setiap bangsa, keturunan, dan negara secara keseluruhannya.  

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.