Skip to main content

Laptop Terbesar di Dunia





Sebuah komputer riba atau laptop hanya boleh dipanggil komputer riba jika ia sesuai diletakkan di atas riba. Namun bagaimana jika keseluruhan badan kita mampu berbaring di atas keyboard laptop tersebut? Ia tentunya tidak layak lagi dipanggil sebagai komputer riba. Tetapi inilah produk yang dipamerkan oleh Fujitsu-Siemens - sebuah laptop terbesar di dunia pada pameran elektronik CeBIT di Hannover, Jerman baru-baru ini.





source: http://www.zurmat.com


Comments

  1. ahaha... motip buat laptop besar2 ni???

    ReplyDelete
  2. haa, serisuly ke ni ? leh guna ke ? lols.mcm2 ditanya. kalo online fb guna lapy ni mesti rasa excited. jhehehehe.. XD skrin dia besar..

    ReplyDelete
  3. adhoi..macamna nak type

    ReplyDelete
  4. If sοmе one wants exрert view οn the toрic of
    running a blog then i suggest him/her to ρay a quick visit thiѕ blоg, Кeep up the gooԁ
    ϳob.

    Also visіt my sitе local garden centers

    ReplyDelete
  5. I always used to study piece of writing in news papers but now as I am a user
    of net so from now I am using net for content, thanks to web.


    Check out my blog post ... verizon iphone 5 features

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.

Hukum Memakan Strepsils Yang Mengandungi Alkohol

Encik Billy terkejut la jugak bila adik en Billy kata haram memakan Strepsils sebab ada alkohol. Dia kata lebih baik makan Fisherman's Friend sebab takde alkohol. En Billy terkejut dan tak percaya. Biar betul? Ya, memang betul! Kalau tengok label kat belakang pek tu memang ada tertulis perkataan alcohol.  So, Encik Billy pun puaslah menjelajah mencari bukti bendahalah Strepsils ni haram dimakan. Dan rumusannya, Strepsils ni hukumnya HARUS dimakan dan tidak berdosa. Sila baca lanjutan artikel ini di bawah jika ingin tahu dengan lebih lanjut.