Skip to main content

7 Selebriti Wanita Korea Dengan Kaki Paling Cantik





K-pop girl group di Korea bukan sahaja dikenali dengan tarian lincah atau fesyen semata-mata, malah mereka juga dikenali kerana memiliki sepasang kaki cantik yang sering dijadikan perbandingan oleh para peminat mereka. Berikut ranking 7 artis wanita Korea yang diundi memiliki kaki paling cantik:


7. Girls Generation's Tiffany


6. 2NE1′s Park Bom


5. F(x)’s Krystal


4.  Girls Generation’s Seohyun


3.  T-ara’s Hyomin


2. Girls Generation’s Yuri


1.   Girls Generation’s Sooyoung

source: rezamae.wordpress.com


Comments

  1. Aku dah agak, memang SNSD adalah grup wanita kpop yang rata2 semua ahlinya mempunyai kaki yang cantik... unbelievable bila Sooyoung ditempat pertama coz selalu dia 'unrated' dlm grup. aku fans dorang aku tau r...

    ReplyDelete
  2. kaki sooyoung memang cantik r...tengok ketinggian pun dah taw

    ReplyDelete
  3. ape ke xde kriteria lain ke nk undi...apa bezanye kaki diorang tu,sama je,majoriti diorang tu saiz same besar je,kurus, lau nak kata sbb tinggi ramai je dirng yg tinggi.lau ikutkan x muat kolum ni.

    ReplyDelete
  4. Krystal ^-^ Dia sentiasa comel dan cantik :D

    ReplyDelete
  5. I knew it..Yuri is the best..Yuri is awe to the some...kahkahkah

    ReplyDelete
  6. Kalau Yuri & Krystal aku setuju...tapi Hyoyeon x de ke??dia tu kan antara yg paling cntik , putih , gebu kulit'y...jadi..mesti kaki dia pun cntik...tapi x palah...yg penting Yuri & Krystal!!

    ReplyDelete
  7. iya cantik cantik...
    kan ada juga orang yang kurang percaya diri dengan kakinya ...
    nah untuk mendapatkan rasa percaya diri apakah membutuhkan kaos kaki murah untuk melindungi kakinya

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.

Hukum Memakan Strepsils Yang Mengandungi Alkohol

Encik Billy terkejut la jugak bila adik en Billy kata haram memakan Strepsils sebab ada alkohol. Dia kata lebih baik makan Fisherman's Friend sebab takde alkohol. En Billy terkejut dan tak percaya. Biar betul? Ya, memang betul! Kalau tengok label kat belakang pek tu memang ada tertulis perkataan alcohol.  So, Encik Billy pun puaslah menjelajah mencari bukti bendahalah Strepsils ni haram dimakan. Dan rumusannya, Strepsils ni hukumnya HARUS dimakan dan tidak berdosa. Sila baca lanjutan artikel ini di bawah jika ingin tahu dengan lebih lanjut.