Tuesday, October 2, 2012

Tandas di Hotel Ini Boleh Dilihat Dari Bawah, Sesuai Untuk Kaki Skodeng





Hotel Manhattan yang terletak di New York  menawarkan pengalaman baru saat membuang hajat. Terletak di tingkat 18, ruang kecil yang biasanya digunakan oleh pengunjung kelab Boom Boom, salah satu kemudahan hotel itu, sengaja dirancang dengan dinding lutsinar yang boleh dilihat dari luar. Meskipun hanya berdinding kaca transparant, tiada tirai yang menutupinya. Dan itu merupakan perkara yang sengaja dilakukan pihak hotel.


Para pengunjung yang baru pertama kali mengunjungi hotel ini, sering kali terkejut apabila orang ramai di luar  melihat ke arah tingkat 18. Disebabkan tiada peringatan atau pemberitahuan tentang kaca yang terlihat dari luar itu, sesetengah pengguna memutuskan untuk keluar tanpa membuang kotoran terlebih dahulu. Tetapi tak kurang juga ada pengguna yang melambaikan tangannya ke arah luar dan membuka pakaian dalamnya.



Disebabkan wujudnya tandas terbuka itu, kebanyakan pelancong dan orang ramai yang datang mengunjungi hotel itu bukan untuk menginap, tetapi untuk melihat ke arah tingkat 18 dan memotret mereka yang berada di dalamnya.


Manhattan Hotel merupakan salah satu hotel mewah di New York. Ia didirikan oleh Balazs playboy Andre sejak tahun 2009. Di antara pengunjung yang telah menggunakan tandas ini, termasuklah artis-artis ternama seperti Leonardo Di Caprio dan Cameron Diaz yang memutuskan dengan berani untuk menggunakan tandas lutsinar ini.


sumber: http://gugling-zone.blogspot.com/



Entri-Entri Berkaitan.....

3 comments:

Related Posts with Thumbnails