Skip to main content

Restoren Yang Eksotik di Pulau Kecil Zanzibar






Restoran ini terletak di pantai timur Zanzibar. Jika air pasang, pengunjung boleh pergi ke sana dengan menaik bot. Jika air surut pula, pengunjung hanya perlu berjalan kaki untuk pergi ke sana. Ia dikenali dengan nama The Rock Restaurant.













sumber: http://www.blessthisstuff.com


Comments

  1. wow..cantiknya..
    mesti lagi cantik bila time matahari terbenam..=)

    ReplyDelete
  2. berapa ketul je yg mampu dtg kedai tu.? :(

    ReplyDelete
  3. romantis banget yaa kalo misalkan seorang cowo melamar cewe yang di cintainya, di tempat itu sekaligus pada saat sunset, wiih keren
    emang bener-bener restoran yang eksotik banget

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.

Hukum Memakan Strepsils Yang Mengandungi Alkohol

Encik Billy terkejut la jugak bila adik en Billy kata haram memakan Strepsils sebab ada alkohol. Dia kata lebih baik makan Fisherman's Friend sebab takde alkohol. En Billy terkejut dan tak percaya. Biar betul? Ya, memang betul! Kalau tengok label kat belakang pek tu memang ada tertulis perkataan alcohol.  So, Encik Billy pun puaslah menjelajah mencari bukti bendahalah Strepsils ni haram dimakan. Dan rumusannya, Strepsils ni hukumnya HARUS dimakan dan tidak berdosa. Sila baca lanjutan artikel ini di bawah jika ingin tahu dengan lebih lanjut.