Skip to main content

Fakta Disebalik Pembikinan Filem Porno






1. Artis porno 100% berbohong jika mereka beritahu bahawa mereka menikmati pembuatan filem lucah yang mereka lakonkan. Walaupun artis wanita biasanya dibayar 10 kali ganda dari artis lelaki, tetapi dalam proses pembuatan filem porno, boleh berlangsung 18 jam sehari untuk menjimat budget dan dalam sehari mereka boleh shooting 3 hingga 4 adegan berbeza.

2. Setiap adegannya boleh berlangsung berjam-jam bergantung kepada apa pelakonnya boleh 'tampil' sesuai dengan harapan pengarah atau apa si artis yang harus berehat dulu kerana rasa sakit ketika melakukan adegan hardcore. Seperti adegan anal sex yang seringkali harus dihentikan kerana ada yang seharusnya tidak boleh tampil.

3. Ketika menunggu adegan berikutnya, biasanya artis porno menghabiskan waktu di bilik rehat untuk minum minuman keras atau hisap ganja agar boleh mengurangkan rasa malu dan sakit dalam adegan berikutnya. Untuk diketahui di industri filem porno, ujian yang wajib dilakukan untuk tiap pelakon dan artis adalah ujian HIV (sebulan sekali) sedangkan ujian dadah tidak ada.

4. Situasi ketika shooting filem porno sangat menyiksa baik secara fizikal mahupun mental khususnya untuk artis wanita kerana 12 - 18 orang berdiri di sebalik layar bermula dari pengarah dan pembantunya, peminat yang dapat hadiah menonton langsung hingga ke tukang lampu dan jurugambar yang punya hak untuk menghentikan adegan tertentu agar boleh diambil angle foto yang terbaik.

5. Artis porno adalah pembohong profesional kerana jika mereka menceritakan kenyataan sebenarnya, maka hancurlah fantasi yang ada di setiap kepala para penggemar dan sekaligus menghancurkan kerjaya 'indah' mereka. Dan disinilah ironisnya kerana sudah terbiasa membohong, maka para artis filem lucah biasanya mempunyai kemampuan berlakon yang lebih baik dari kebanyakan bintang hollywood.

6. Sepanjang tahun 2007, 9 bintang filem porno meninggal kerana HIV

7. 66% bintang filem porno menderita penyakit herpes dan sekitar 12-28% menderita penyakit menular seksual lainnya.

8. Sejak tahun 1990 sudah ada 26 bintang porno mati bunuh diri.

9. Sejak tahun 1990 ada 45 bintang porno meninggal akibat overdos dadah.

10. Lebih dari 90 orang bintang porno positif HIV, 25 orang masih bertahan hidup.

11. Antara tahun 2003 hingga 2005, 976 bintang filem porno dilaporkan positif menderita penyakit menular seksual.


sumber: gempak.org, gelagatkita.com

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.

Hukum Memakan Strepsils Yang Mengandungi Alkohol

Encik Billy terkejut la jugak bila adik en Billy kata haram memakan Strepsils sebab ada alkohol. Dia kata lebih baik makan Fisherman's Friend sebab takde alkohol. En Billy terkejut dan tak percaya. Biar betul? Ya, memang betul! Kalau tengok label kat belakang pek tu memang ada tertulis perkataan alcohol.  So, Encik Billy pun puaslah menjelajah mencari bukti bendahalah Strepsils ni haram dimakan. Dan rumusannya, Strepsils ni hukumnya HARUS dimakan dan tidak berdosa. Sila baca lanjutan artikel ini di bawah jika ingin tahu dengan lebih lanjut.