Skip to main content

Lelaki Ini Punya Ekor Depan dan Belakang





Lelaki pemilik ekor depan dan belakang yang tidak disebutkan identitinya ini tampil dalam sebuah rancangan TV di Jepun beberapa tahun yang lalu. Rakaman tersebut masih dapat disaksikan di Youtube.
Beberapa pihak meyakini ekor ini bukanlah ekor yang sebenar, melainkan kelainan bawaan yang disebut spina bifida atau sumbing tulang belakang. Keadaan ini terjadi kerana ada celah pada tulang belakang yang tidak menutup sejak lahir, lalu ada bahagian yang tumbuh keluar.



Selain tidak bergerak-gerak, ekor yang tampak dalam tayangan TV tersebut juga seperti tidak mempunyai tulang. Ketika digerak-gerakkan oleh pengacara TV, lelaki pemilik ekor ini tidak nampak seperti sedang kesakitan.


sumber: http://health.detik.com


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.