Friday, August 10, 2012

Ngeri! Aliran Sesat, Membunuh Dan Berpesta Daging Manusia





Sukar menafikan bahawa gambar-gambar di bawah ini hanyalah rekaan atau fotoshop semata-mata, walaupun Encik Billy berharap ia bukan gambar yang asli. Kerana jika gambar-gambar ini benar dan memang sebuah kenyataan bererti manusia sedang menghadapi tragedi yang sangat memilukan, di mana manusia menyembelih, melapah dan memasak daging manusia seperti melakukannya terhadap binatang dan setelah itu mereka memakannya bersama-sama dalam suasana berpesta.

Namun begitu, mengikut sumber kejadian ini terjadi di Thailand. Sumber tersebut menyatakan bahawa ia adalah sebuah ritual sesat pemuja Iblis yang terjadi di negara tersebut.















sumber: http://realifact.blogspot.com


Entri-Entri Berkaitan.....

12 comments:

  1. macam-macam dengan Thailand ni...

    ReplyDelete
  2. terasa nak muntah tengok gmbr2 nie...kejam betol dorang...

    ReplyDelete
  3. xde akal ke ape mkn manusia jgk.. bongok

    ReplyDelete
  4. mmg xde akal dah diorang ni..yarkkk...

    ReplyDelete
  5. waduhh... nggak kuat liatnya...
    mengerikaannnn..............

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. wah itu suatu adzab yang harus di turunkan bagi mereka

    ReplyDelete
  8. kalau suka daging manusia ga banyak yang kelaparan hehe...

    ReplyDelete
  9. Mikir atuh siateh jadah, mun bagong anu di cacagan teh lain jelema jadahhh.

    ReplyDelete
  10. Saya pesen daging manusia 1 kilo..kirim ke tasikmalaya jawa barat bang..huah hahaha

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails