Skip to main content

Ngeri! Aliran Sesat, Membunuh Dan Berpesta Daging Manusia





Sukar menafikan bahawa gambar-gambar di bawah ini hanyalah rekaan atau fotoshop semata-mata, walaupun Encik Billy berharap ia bukan gambar yang asli. Kerana jika gambar-gambar ini benar dan memang sebuah kenyataan bererti manusia sedang menghadapi tragedi yang sangat memilukan, di mana manusia menyembelih, melapah dan memasak daging manusia seperti melakukannya terhadap binatang dan setelah itu mereka memakannya bersama-sama dalam suasana berpesta.

Namun begitu, mengikut sumber kejadian ini terjadi di Thailand. Sumber tersebut menyatakan bahawa ia adalah sebuah ritual sesat pemuja Iblis yang terjadi di negara tersebut.















sumber: http://realifact.blogspot.com

Comments

  1. macam-macam dengan Thailand ni...

    ReplyDelete
  2. terasa nak muntah tengok gmbr2 nie...kejam betol dorang...

    ReplyDelete
  3. xde akal ke ape mkn manusia jgk.. bongok

    ReplyDelete
  4. mmg xde akal dah diorang ni..yarkkk...

    ReplyDelete
  5. waduhh... nggak kuat liatnya...
    mengerikaannnn..............

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. wah itu suatu adzab yang harus di turunkan bagi mereka

    ReplyDelete
  8. kalau suka daging manusia ga banyak yang kelaparan hehe...

    ReplyDelete
  9. Mikir atuh siateh jadah, mun bagong anu di cacagan teh lain jelema jadahhh.

    ReplyDelete
  10. Saya pesen daging manusia 1 kilo..kirim ke tasikmalaya jawa barat bang..huah hahaha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.