Thursday, August 23, 2012

Gambar Putera Harry Tanpa Seurat Benang Cetus Kontroversi





Bukan Putera Harry namanya jika tidak jauh dari kontroversi. Bukan sekali dua putera yang merupakan salah satu pewaris takhta kerajaan diraja British itu, melakukan hal yang dapat mencoreng arang keluarga kerabat diraja itu.


Dua buah foto yang menampilkan dirinya sedang telanjang bulat bersama seorang wanita beredar di laman web berita selebriti TMZ, selasa (21/8/2012) lalu.

Seperti dikeluarkan dalam laman web tersebut, gambar itu diambil ketika Harry bersama rakannya terlibat dalam permainan billiard di bilik VIP Suite di sebuah hotel mewah di Las Vegas, AS.

Dikatakan adik kepada Putera William ini kalah taruhan, sehingga terpaksa melepaskan seluruh pakaian ditubuhnya.

Dalam foto pertama, Puteran Harry dilihat berdiri dengan posisi tangan menutup kawasan sulitnya. Turut kelihatan kelibat seorang wanita, dalam keadaan telanjang, berdiri di belakangnya.


Pada foto kedua, terlihat Harry, membelakangi kamera, seperti sedang memeluk seorang wanita yang kali ini dalam keadaan telanjang bulat dari belakang.


Keluarga Diraja British sehingga kini enggan memberi sebarang komen tentang gambar-gambar tersebut, namun wakil dari istana mengesahkan gambar itu adalah gambar asli Harry.

Sebelum ini Putera bernama lengkap Henry Charles Albert David itu tertangkap basah oleh fotografer sedang menghabiskan waktu di kolam renang bersama segerombolan gadis-gadis cantik berbikini.

Ini bukan yang pertama buat Putera berusia 28 tahun itu mencetuskan kontroversi.

Pada 2005 lalu, Putera Harry pernah terlihat mengenakan kemeja bersimbolkan lambang Nazi dalam sebuah pesta. The Sun, akhbar pertama yang pertama kali menampilkan foto tersebut sebagai headline, memberikan judul “Harry The Nazi”.

sumber: dailymail, independent.co.uk



Entri-Entri Berkaitan.....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails