Monday, July 23, 2012

(VIDEO) Majlis Perkahwinan Syafiq (16 tahun) dan Yana (14 tahun)





Encik Billy tengok sekarang ini dah jadi trend ramai pasangan kahwin awal @ kahwin pada usia yang muda, seperti generasi terdahulu. Namun perkahwinan di bawah ini agak menterkejutkan Encik Billy kerana kedua-dua pasangan ini tersangatlah muda (dalam konteks masyarakat moden hari ini), di mana pengantin lelaki baru berumur 16 tahun (form 4) dan pengantin perempuan berumur 14 tahun (form 2). 




Khabarnya perkahwinan di antara pasangan Syafiq dan Yana ini telah berlangsung di sebuah Felda di Pahang. Apa-apa pun semoga berbahagia hingga ke syurga.

Saksikan video perkahwinan mereka di bawah ini.



sumber: http://eddysyrol.blogspot.com



Entri-Entri Berkaitan.....

8 comments:

  1. Untung la....Aku ni tak kawin2 lagi...Haha

    ReplyDelete
  2. huhu.. mcm mane la die leh kawen dlm usia yang sgt2 muda.. ermmm

    ReplyDelete
  3. hati kena cekal, bersabar..tahan dengan segala dugaan..sbb kawen muda gila nih..masok umo 21 @ 22 tehun kang jumpe awekz sket2 dah tergoda...sabo je lah =)

    ReplyDelete
  4. dgn bangganya nk ckp y aku ni mak sedare dorg..hehe

    ReplyDelete
  5. to ayu,,, nk bertanye macam mane dengan sekolah diaorang & kehidupan selepas kahwin? teringin nak tau kisah menarik ni :)

    ReplyDelete
  6. to ayu.. dorg asal felda mana??

    ReplyDelete
  7. felda chini timur.

    ReplyDelete
  8. trase dengki are plak tgok pasangan 2merpati sfjoli ni... andai aq kahwin cpat..haha.. nk tanye, nti plajaran mcam mne??semoge bahgie erk..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails