Skip to main content

No Plat Kereta Paling Mahal di Dunia






Nama pemilik: Saeed Abdul Ghaffar Khouri, jutawan Abu Dhabi
No. plate: 1
Harga: RM 43.7 juta
Kereta: bugati veyron



 Tak terlawan la jawabnya dengan harga no plat kereta Sultan Johor 'WWW 1' yang berharga RM 520, 000 tu kan? :D

 

Comments

  1. kan bgus arab2 ni guna duit ni utk tlg arab2 lain yg tgh susah di palestin, iraq, afghanistan

    ReplyDelete
  2. diorg da derma tapi duit masih melimpah ruah lagi.. heheh (bersangka baik)

    ReplyDelete
  3. ye betul 2..lbh bgs kalo berprasangka baik..kte mne la thu diorg bt ape ngn duit kn.ntah2 dh byk dia tolong org sush.xkn nk bgth satu2..

    ReplyDelete
  4. mantep juga tuuhh kalo saya punya yg gituan..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.

Hukum Memakan Strepsils Yang Mengandungi Alkohol

Encik Billy terkejut la jugak bila adik en Billy kata haram memakan Strepsils sebab ada alkohol. Dia kata lebih baik makan Fisherman's Friend sebab takde alkohol. En Billy terkejut dan tak percaya. Biar betul? Ya, memang betul! Kalau tengok label kat belakang pek tu memang ada tertulis perkataan alcohol.  So, Encik Billy pun puaslah menjelajah mencari bukti bendahalah Strepsils ni haram dimakan. Dan rumusannya, Strepsils ni hukumnya HARUS dimakan dan tidak berdosa. Sila baca lanjutan artikel ini di bawah jika ingin tahu dengan lebih lanjut.