Skip to main content

Tandas Paling Menakutkan di Dunia





Bagi sesetengah orang, hanya dengan melihat ke bawah dari tingkat 15 sebuah bangunan sudah cukup untuk menaikkan bulu roma mereka, malah mengerikan. Tetapi bagi pemilik sebuah penthouse di Guadalajara, Mexico ini, kengerian itu adalah sesuatu yang harus dihadapi setiap kali mereka duduk di dalam tandas.


Sebabnya kerana tandas ini terletak tepat diatas laluan bekas lift setinggi 15 tingkat yang sudah tidak digunakan lagi.

Yang lebih mengerikan lagi, ketika pemiliknya sedang menggunakan tandas ini, mereka dapat melihat ke bawah melalui lantai lutsinar yang dibuat daripada kaca.


Penthouse mewah ini terletak di atas sebuah bangunan kolonial Mexico dibina sekitar tahun 1970-an di Guadalajara. Hiasan dalaman rumah ini direka oleh arkitek bernama Hernandez Silva Arquitectos.

sumber: http://www.exelroze.info

Comments

  1. Wow.. Scary! Dah lah gayat. Memang tak jadik terus buang air. Hoho...

    ReplyDelete
  2. lbih rela tahan berak drp terkucil kt sini..scary woo!

    ReplyDelete
  3. x selera nk berak....!!

    ReplyDelete
  4. ni cari nahas nama nye..haha.x sudi aku nk guna tandas ni..hek2

    ReplyDelete
  5. x putus urat kentut tgk tnds tu

    ReplyDelete
  6. kelihatan donk tandasnya nyemplung

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.

Hukum Memakan Strepsils Yang Mengandungi Alkohol

Encik Billy terkejut la jugak bila adik en Billy kata haram memakan Strepsils sebab ada alkohol. Dia kata lebih baik makan Fisherman's Friend sebab takde alkohol. En Billy terkejut dan tak percaya. Biar betul? Ya, memang betul! Kalau tengok label kat belakang pek tu memang ada tertulis perkataan alcohol.  So, Encik Billy pun puaslah menjelajah mencari bukti bendahalah Strepsils ni haram dimakan. Dan rumusannya, Strepsils ni hukumnya HARUS dimakan dan tidak berdosa. Sila baca lanjutan artikel ini di bawah jika ingin tahu dengan lebih lanjut.