Skip to main content

Pelajar Lelaki 16 Tahun Hamilkan Guru 43 Tahun dan Mereka Berbangga Dengannya!






Renata Juras- Seorang guru berasal dari Austria berusia 43 tahun dihadapkan ke mahkamah setelah melakukan hubungan seks dengan pelajarnya, Ervin Unterlechner yang ketika kejadian baru berusia 13 tahun. 


Tetapi tiga tahun kemudian, remaja ini yang kini berusia 16 tahun telah menyebabkan cikgu yang sama mengandung. Insiden ini terbongkar selepas cikgu tersebut Renata Juras telah digantung kerja untuk 22 bulan. 

Renata dijatuhkan hukuman selepas pelajar tersebut memberitahu mahkamah yang dia mencintai serta ingin berkahwin dengan guru tersebut. Tetapi selepas itu, mahkamah tidak menjatuhkan sebarang hukuman ke atas Renata kerana umur untuk mulai menjalankan hubungan sah di Austria adalah 14 tahun. 



Kini Renata tengah mengandung pada minggu ke-20. Sebelum ini Renata sudah mempunyai seorang anak yang kini berusia 15 tahun. Dia kini mengaku bangga telah hamil dan gembira bakal menjadi ibu kepada bekas anak muridnya.

Gurunya itu kini telah tinggal bersamanya dan ibunya setelah dia kehilangan pekerjaan akibat hubungan ganjil itu. 




 sumber: http://www.ehberita.com/

Comments

  1. bygkan anak pmpuan tu bakal ada bapak tiri yg tua hanya setahun darinya!

    bygkn betapa rendahnya moral mereka. umo 13 tahun dh buat sex!

    buat pula dgn cikgu sendiri, bygkan!

    dan mereka berbangga pula dgnnya! ouh bayangkn!

    ReplyDelete
  2. Tu lah sebab hidup ini kena ada pegangan agama.

    ReplyDelete
  3. dah jodoh mereka..siapa lah kita nak mempersoalkannye

    ReplyDelete
  4. gile ahh dah la ensem bdk lelaki tu jealous plak aq..

    ReplyDelete
  5. haduh parah ni orang macam" saja orang barat tuh

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Ayahku Kekasihku - Kisah Benar Anak Bercinta Dengan Ayah Sendiri

Cerita di bawah ni dah lama disiarkan oleh Harian Metro, tapi tak kisahlah, nak share jugak. Cerita yang membuktikan tiada apa yg mustahil jika nafsu Syaitan menguasai diri. Semoga Allah melindungi anak cucu keturunan kita. Marilah kita sentiasa berdoa supaya kita sentiasa diberikan hidayah olehnya dan dijauhi oleh pekara-perkara yang tak baik. Ikuti pengakuan Lina kepada wartawan Metro Ahad, ZAINUDDIN ZAIN dan FUAD HADINA YAACOB mengenai hubungan yang dilalui bersama bapanya, ahli perniagaan berusia 43 tahun. KUALA LUMPUR: Kes ‘haruan makan anak’ bukan lagi sesuatu yang mengejutkan dalam masyarakat hari ini, tetapi kejadian ayah bercinta dengan anak sendiri mungkin sukar diterima. Bagaimanapun itulah yang berlaku ke atas Lina, 21, yang dijadikan kekasih oleh ayahnya sejak empat tahun lalu sehingga dia kini hamil enam bulan.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.