Skip to main content

10 Artis Lelaki Terkacak di Filipina







Berdasarkan undian peminat-peminat di sebuah lawan web hiburan di Filipina, berikut adalah 10 Artis Lelaki Terkacak dan Terseksi di Filipina:



10. Diether Ocampo


9. Sam Milby


8. Rafael Rossel



7. Jericho Rosales



6. Jake Cuenca



5. Derek Ramsay



4. Dindong Dantes



3. Aljur Abrenica



2. Piolo Pasqual



1. Coco Martin

sumber: http://twentyfive.hubpages.com


Comments

  1. Dindong Dantes nom 4 jew..Okei la tu ..hihihi..
    Dennis Trillo xdek ..Aishh

    ReplyDelete
  2. aku kenal jerico rosales je, tu pn sb cite pangako sayo..

    ReplyDelete
  3. dingdong bell..eh bukan..dindong dantes...itu je la yg selalu tgk pon n jericho rosales. tapi yang 1st tu kacak betul

    ReplyDelete
  4. yg first tu mmg layak la. hahaha

    ReplyDelete
  5. Yang no 1 tu selalu berlakun dalam ceta2 gay kat Filipina...ada tgok gak kat Youtube, surf jer nama 'coco martin' kluar tu cetanya...

    ReplyDelete
  6. coco martin hensem :) *even bru first time tgk..wink wink..

    eh eh tuan blog..rjin jejak la sini ..bleh share2 pendapat :)

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. kita orang filipina memang lah hensem..hehehe

    ReplyDelete
  9. dindong tu bkn ke nama cekelat aku selalu beli masa kecik2 tu nk dptkan hadiah dia?

    ReplyDelete
  10. kenapa aku rasa diether ocampo lagi kacak.lolz

    ReplyDelete
  11. piolo pascual encem... dalam cerita she wolf

    ReplyDelete
  12. Dennis trillo mna???handsome gilaa...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.

Hukum Memakan Strepsils Yang Mengandungi Alkohol

Encik Billy terkejut la jugak bila adik en Billy kata haram memakan Strepsils sebab ada alkohol. Dia kata lebih baik makan Fisherman's Friend sebab takde alkohol. En Billy terkejut dan tak percaya. Biar betul? Ya, memang betul! Kalau tengok label kat belakang pek tu memang ada tertulis perkataan alcohol.  So, Encik Billy pun puaslah menjelajah mencari bukti bendahalah Strepsils ni haram dimakan. Dan rumusannya, Strepsils ni hukumnya HARUS dimakan dan tidak berdosa. Sila baca lanjutan artikel ini di bawah jika ingin tahu dengan lebih lanjut.