Skip to main content

Ciptaan Terbaru..Najis Manusia Dijadikan Sebagai Daging Steak







Steak adalah sepotong daging besar yang dimasak bersama pelbagai jenis bahan dan perisa sebelum dipanggang dan dihidangkan. Makanan ini sangat digemari terutamanya bagi peminat makanan Barat. 


Namun di tengah-tengah ancaman kekurangan bahan asas makanan, ramai pihak kini mencari bahan alternatif lain sebagai makanan. Terkini, pasa saintis di Jepun berjaya menjadikan najis manusia sebagai sumber bahan asas terbaru. Meskipun ramai orang menganggap ia menjijikkan, tetapi sumber asas terbaru ini sudah diuji dan sesuai untuk dimakan.


Bahkan, daging yang dibuat dari feses manusia itu sangat sesuai untuk dibuat steak. Setidaknya itu yang dilakukan oleh saintis, Mitsuyuki Ikeda dari Makmal Okayama, Jepun. 

Seperti dilaporkan laman digitaltrends, daging steak buatan Ikeda itu mengandungi protein yang sangat tinggi, iaitu 63%. Komposisi lainnya dari steak berbahan feses itu adalah : karbohidrat (25%), lemak (3%), dan mineral (9%).

 Dari hasil ujian rasa pertama, beberapa orang yang terlibat dalam ujian itu mengatakan rasa steak tersebut seperti daging lembu. 


sumber: http://googrape.blogspot.com

Comments

  1. kreatif dan bijak. dpt mgatasi mslh pembentungan skaligus dpt elakkan pcemaran air. soal halal hrm x pnting sbb mereka bukn Islam.

    ReplyDelete
  2. euww..mcm x da makanan lain lagi ka mw makan??manusia ni mcm makin x bertamadun pla..

    ReplyDelete
  3. japanese....y u no normal????

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktor yang agak dominan dalam menentukan saiz zakar normal adalah faktor genetik. Ini adalah satu faktor penting yang mesti berbeza dari setiap bangsa, keturunan, dan negara secara keseluruhannya.  

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.