Skip to main content

Sekolah Seks Berasrama Pertama di Dunia, Tawar Kaedah Amali





Seorang wanita Sweden membuka sekolah seks antarabangsa pertama di dunia dengan menawarkan ilmu menjadi kekasih yang lebih baik.


Dengan kos kira-kira RM6,900 untuk satu semester, Sekolah Seks Antarabangsa Austria di Vienna itu menerima penuntut yang berminat mengetahui selok-belok menjadi kekasih yang memuaskan pasangan.

Ylva-Maria Thompson menawarkan ilmu menggoda secara praktikal kepada sesiapa yang berminat. Menurutnya, sesiapa saja yang berusia lebih 16 tahun layak menyertai ‘kolej seksual amali pertama di dunia’ itu.


“Penuntut akan tinggal dalam blok penginapan yang bercampur lelaki dan perempuan bagi membolehkan segala ilmu yang dipelajari dicuba,” katanya.

Menurut Ylva-Maria, pendidikan asas yang diberikan bukan berbentuk teori, sebaliknya praktikal.

sumber: hmetro

Comments

  1. tu bukan sekolah .. tu pusat maksiat.. aishh

    ReplyDelete
  2. sekolah maksiat...menunggu bala je...

    ReplyDelete
  3. ASSALAMUALAIKUM,BILLY,
    kpah nak bacakan info2 dari blog ini di radio online gomofm, (nama blog ini akan di bacakan sekali sebagai rujukan..)..Boleh tak? sila hantar respon ke chepahkamal@yahoo.com secepat mungkin, boleh?

    ReplyDelete
  4. oh yaaa..komen2 pun akan kpah bacakan sekali..

    ReplyDelete
  5. ni bukan sekolah..
    ni penambah masalah sosial..

    ReplyDelete
  6. mcm ni pun ader.... dunia dunia....

    ReplyDelete
  7. kalau ade kat malaysia, confirm remaja-remaja rajin datang ke sekolah tu...dah xde isu ponteng lagi :P

    ReplyDelete
  8. pehhh terbaekkkk gempakk gleee... best arg!! hahahaa
    (>.<)

    ReplyDelete
  9. HAHAHA,,,
    GILER KENTAL...
    BUAT LA KAT MALAYSIA..
    NT AKU DATANG ARY2 .CONPEM XMISS

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Ayahku Kekasihku - Kisah Benar Anak Bercinta Dengan Ayah Sendiri

Cerita di bawah ni dah lama disiarkan oleh Harian Metro, tapi tak kisahlah, nak share jugak. Cerita yang membuktikan tiada apa yg mustahil jika nafsu Syaitan menguasai diri. Semoga Allah melindungi anak cucu keturunan kita. Marilah kita sentiasa berdoa supaya kita sentiasa diberikan hidayah olehnya dan dijauhi oleh pekara-perkara yang tak baik. Ikuti pengakuan Lina kepada wartawan Metro Ahad, ZAINUDDIN ZAIN dan FUAD HADINA YAACOB mengenai hubungan yang dilalui bersama bapanya, ahli perniagaan berusia 43 tahun. KUALA LUMPUR: Kes ‘haruan makan anak’ bukan lagi sesuatu yang mengejutkan dalam masyarakat hari ini, tetapi kejadian ayah bercinta dengan anak sendiri mungkin sukar diterima. Bagaimanapun itulah yang berlaku ke atas Lina, 21, yang dijadikan kekasih oleh ayahnya sejak empat tahun lalu sehingga dia kini hamil enam bulan.

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.