Skip to main content

(Gambar) Lelaki Ini Bertindak Ekstrim Akibat Cinta Ditolak Mentah-Mentah






Bagi sesetengah orang, gagal dalam percintaan bukanlah bermakna dunia sudah di penghujungnya. Mereka ini mampu bangkit, berdiri membina kembali kekuatan diri untuk meneruskan kehidupan. Namun bagi sesetengah orang pula, bila gagal bercinta, bila cinta ditolak, mereka NEKAD bertindak!! Nekad yang bagaimana? Macam gambar-gambar di bawah ini...









Dunia ini...semakin hari semakin pelik...




Comments

  1. mintak dijauhkan dr laki2 mcm ni,seram!

    ReplyDelete
  2. haiyooooooooooooo...ble de pisau tu seram da lah..haha tp y last tuh KELAKO lah..ngape die di angkut sebegitu?!! hahaha XD SUPERMAN!!!

    ReplyDelete
  3. cinta2 juga...
    tapi jangan sampai merosakkan diri...ehehe

    ReplyDelete
  4. tu bukan cinta..tu obses..err...harap2 di jauhkn dari semua tuu..

    ReplyDelete
  5. xdeelah cantik or perfect sgt pempuan tu...mcm dah kehabisan jer

    ReplyDelete
  6. yg nie llaki cuba kita try tengok ppm plk kalo gagal bercinta.. lgi ekstrim kot:)hehehe...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.