Thursday, November 3, 2011

[Entri 18 sx] - Teknik Melukis Menggunakan Zakar





Minta maaflah, entri kali ini sangat-sangat giler 18 sxxx...sekiranya anda berasa entri ini kurang sesuai untuk bacaan anda, sila tinggalkan blog ini dengan segera..

Entri ini adalah tentang seorang pelukis lelaki yang menggunakan zakar dan anusnya  untuk melukis pelbagai jenis lukisan, dan dia adalah seorang pelukis professional...


Fakta Ringkas:
  • Nama pelukis ini adalah Tim Patch, seorang pelukis yang berasal dari England.
  • Yang menjadikan Tim Patch seorang pelukis yang unik ialah, dia melukis tanpa menggunaka sebarang berus lukisan; hanya menggunakan zakarnya.
  • Kadangkala dia menggunakan punggungnya bagi mengecat latar belakang lukisan.
  • Tim Patch juga telah menjelajah ke seluruh dunia untuk mempromosikan teknik lukisannya.

 
 
 
 
 
 

 source: http://beritaanehtapinyata.wordpress.com

Entri-Entri Berkaitan.....

10 comments:

  1. mungkin ada sesetengah yang dikurniakan bakat tersebut, mungkin ini kelebihan beliau =)

    ReplyDelete
  2. ui mak ai.. mabelesnye.. astaghfirullahalazim..
    kih3 :)

    ReplyDelete
  3. hahaha,..ada jugak yang rela potretnya dilukis menggunakan tut,..tak ke cam menghina diri sendiri je??tu bukan seni da,..haha

    ReplyDelete
  4. macam seronok pulak awek2 komen dalam bab ni ek hehe

    ReplyDelete
  5. Benda tut#@$ tu boleh hilang sensitivitinya bila selalu ditenyeh dan gentel kat kanvas. So tut#$%@ nya tu dah kematu....

    ReplyDelete
  6. serius geli-geleman.. tak sanggup den nk pegang
    >.<..

    ReplyDelete
  7. elok la muka hangpa lukih pakai tu.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails