Skip to main content

[Entri 18 sx] - Teknik Melukis Menggunakan Zakar





Minta maaflah, entri kali ini sangat-sangat giler 18 sxxx...sekiranya anda berasa entri ini kurang sesuai untuk bacaan anda, sila tinggalkan blog ini dengan segera..

Entri ini adalah tentang seorang pelukis lelaki yang menggunakan zakar dan anusnya  untuk melukis pelbagai jenis lukisan, dan dia adalah seorang pelukis professional...


Fakta Ringkas:
  • Nama pelukis ini adalah Tim Patch, seorang pelukis yang berasal dari England.
  • Yang menjadikan Tim Patch seorang pelukis yang unik ialah, dia melukis tanpa menggunaka sebarang berus lukisan; hanya menggunakan zakarnya.
  • Kadangkala dia menggunakan punggungnya bagi mengecat latar belakang lukisan.
  • Tim Patch juga telah menjelajah ke seluruh dunia untuk mempromosikan teknik lukisannya.

 
 
 
 
 
 

 source: http://beritaanehtapinyata.wordpress.com

Comments

  1. mungkin ada sesetengah yang dikurniakan bakat tersebut, mungkin ini kelebihan beliau =)

    ReplyDelete
  2. ui mak ai.. mabelesnye.. astaghfirullahalazim..
    kih3 :)

    ReplyDelete
  3. hahaha,..ada jugak yang rela potretnya dilukis menggunakan tut,..tak ke cam menghina diri sendiri je??tu bukan seni da,..haha

    ReplyDelete
  4. macam seronok pulak awek2 komen dalam bab ni ek hehe

    ReplyDelete
  5. Benda tut#@$ tu boleh hilang sensitivitinya bila selalu ditenyeh dan gentel kat kanvas. So tut#$%@ nya tu dah kematu....

    ReplyDelete
  6. serius geli-geleman.. tak sanggup den nk pegang
    >.<..

    ReplyDelete
  7. elok la muka hangpa lukih pakai tu.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.