Skip to main content

Sila Pilih, Yang Mana Paling Teruk/ Paling Ekstrim/ Paling Gila?






Which one is worst? Sila pilih, jgn tak pilih ye...



1.


 2.



 3.



 4.



5.



 6.



7.



 8.



9.



10.



11.



12.



13.



14.



15.

Comments

  1. hhahahhaha...terbaek..sy pilih no.4!!!!!!!!!!!!! AHHAHHAHA..mmg extreme!

    ReplyDelete
  2. sume seriously extreme..yg first mungkin bley terkincit dalam seluar kot..

    ReplyDelete
  3. semua laa...
    tp yang kesian kat kucing tersepit kat peti sejok tuh...(msti korang skrol atas tgk kan)

    ReplyDelete
  4. Giler arrr...nak mampos betul..
    nyawa dihujung tanduk tu der!!

    ReplyDelete
  5. hahaha... No 10 tu yang paling ditakuti

    ReplyDelete
  6. sume menakutkn la....ngeri lak aq tgk...tp no 14 xleh bla..hahaha...

    ReplyDelete
  7. 1je yang x , no 4

    ReplyDelete
  8. Oke, semua kot . Semua memang menakutkan .

    ReplyDelete
  9. Semua...semua amat amat amat MENAKUTKAN!!!!!

    ReplyDelete
  10. No.4 apa? Tk phm lar...? Tpi smua mnakutkn...semua pown nk mti!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.