Skip to main content

Makanan Dalam Tin Yang Paling Pelik dan Unik







Sila menjamu selera dengan makanan-makanan dalam tin di bawah ini :p

1. Canned Crocodile in curry sauce



 2. Canned Cheeseburger



3. Canned Whole Chicken



4. Canned Scorpion



5. Canned Reindeer




6. Canned Fish Mouths



7. Canned Silkworm Pupae



8. Canned Rattlesnake meat



9. Canned Bird's Nest Drink



10. Canned Pork Brains



11. Canned Roasted Crickets with Eggs



12. Canned Tongues



13. Canned Duck Fat



Lagi makanan-makanan pelik yang lain:
 
 
 
 
 
 
 

source: http://www.oddee.com, http://foodnetworkhumor.com

.

Comments

  1. hai..pelik2 dan jijik pun ade hehe

    ReplyDelete
  2. pelik-pelik semua makanan tu. tak sanggup nak makan.

    ReplyDelete
  3. byk yg pelik2 ye...dan kebanyakannya tak halal :(

    ReplyDelete
  4. makanan tu x cukup geli. aku lagi geli dan nak termuntah bila org sebut "euuuuuwwww "

    ReplyDelete
  5. pada aku biasa jer... mcm ikan sardin jer. bezanya benda tu sume kita x makan tp ada org lain yg makan atau utk binatang kesayangan mrk. x pelik lah...

    ReplyDelete
  6. macam2 mende pelik arr derang nih...siot tol..

    ReplyDelete
  7. sarang burung tu ok...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.