Tuesday, September 27, 2011

Makanan Dalam Tin Yang Paling Pelik dan Unik







Sila menjamu selera dengan makanan-makanan dalam tin di bawah ini :p

1. Canned Crocodile in curry sauce



 2. Canned Cheeseburger



3. Canned Whole Chicken



4. Canned Scorpion



5. Canned Reindeer




6. Canned Fish Mouths



7. Canned Silkworm Pupae



8. Canned Rattlesnake meat



9. Canned Bird's Nest Drink



10. Canned Pork Brains



11. Canned Roasted Crickets with Eggs



12. Canned Tongues



13. Canned Duck Fat



Lagi makanan-makanan pelik yang lain:
 
 
 
 
 
 
 

source: http://www.oddee.com, http://foodnetworkhumor.com

.

Entri-Entri Berkaitan.....

10 comments:

  1. hai..pelik2 dan jijik pun ade hehe

    ReplyDelete
  2. pelik-pelik semua makanan tu. tak sanggup nak makan.

    ReplyDelete
  3. byk yg pelik2 ye...dan kebanyakannya tak halal :(

    ReplyDelete
  4. makanan tu x cukup geli. aku lagi geli dan nak termuntah bila org sebut "euuuuuwwww "

    ReplyDelete
  5. pada aku biasa jer... mcm ikan sardin jer. bezanya benda tu sume kita x makan tp ada org lain yg makan atau utk binatang kesayangan mrk. x pelik lah...

    ReplyDelete
  6. macam2 mende pelik arr derang nih...siot tol..

    ReplyDelete
  7. sarang burung tu ok...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails