Skip to main content

Japanese Garden Yang Erotik Giler!





Wujud jugak garden macam ni kat dunia ni...ini sudah erotik tahap 18 sxxxx dah...bayangkan pula kalau wujud dekat Malaysia macam mana?


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

sumber: http://azlanazahar69.blogspot.com

Comments

  1. no wonderlah jepun kne tsunami ritu..huhu.

    ReplyDelete
  2. pale otak dia buat mcm ni. astagfirullah..

    ReplyDelete
  3. kat korea kan? kat jeju island~~ hoho

    ReplyDelete
  4. hahaha...lepas ni mesti tsunami dtg lagi...

    ReplyDelete
  5. Astagfirullah...
    KERJA GILA!!!!
    da nak akhir zaman ni..macam2 benda pelik y orang buat..patut la banyak kerosakan akhlak...
    aku sumpah jadi batu jugak org y reka taman ni...

    ReplyDelete
  6. jepun kan terlebih kreatif. hahaha

    ReplyDelete
  7. gila ah...ni menunjukan kecetekan ilmu masyarakat yg negaranya xde agama...ai,seni yg x patut dibanggakan...

    ReplyDelete
  8. ni bukan jap garden liao. Kat jejudo , korea le......hamsap gile taman dia haha

    ReplyDelete
  9. oi bodoh,ni kat korea la

    ReplyDelete
  10. tau la majoriti minat kpop,apsl jepun lak jdik mngse,terang2 ni kat korea,tgk tulisan pon tau

    ReplyDelete
  11. Negara kafir,cenggitu le..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.