Skip to main content

(GAMBAR) Kediaman Mewah Muammar Gaddafi Diselongkar




Pemberontak Libya telah memasuki rumah Muammar Gaddafi selepas berjaya memecah masuk ke dalam kawasan kediaman beliau yang luas dikenali sebagai Bab al-Aziziya di Tripoli. Seperti kebanyakan rumah-rumah diktator yang lain, ia dipenuhi dengan kelengkapan serba mewah lengkap dengan kolam renang dan pelbagai artifak.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

source: reuters, http://www.coolpicturegallery.us

Comments

  1. muka ganas je yang dlm picture2 tu...besh nya kalo dpt umah macam tu =)

    ReplyDelete
  2. wah...besar giler rumah...
    sekampung boley duk dalam tu...

    ReplyDelete
  3. pergh.. besar gila rumah.. hmm, ni lah jadi klu pemimpin korup.. tpi? mesia pn bukan lebih cmtu ke saiz rumah pemimpin?

    ReplyDelete
  4. camne pulak rumah pemimpin kita ye,ada gambar tk?

    ReplyDelete
  5. cian ye tgk rumah kene selongkar gitu. dasyat sgt2... abis semua ye.
    anak dan wife ye mcm la idup skg ni ye?

    ReplyDelete
  6. fitnah semua ni..pandai yahudi mengabui mata kita..MUammar Ghadaffi seorang pemimpin ISLAM yang berjiwa rakyat..cuba la google tgok apa sumbangannya kepada rakyat negaranya ..keberaniannya terhadap Yahudi ditunjuk secara terang-terangan mcm mana dia koyak perlembgaan PBB di depan semua orang semasa perhimpunan PBB kerana marahkan PBB yang lansung tidak mampunyai fungsi ..mungkin inilah sebabnya Yahudi menghancurkan pemimpin Islam sepertinya

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.