Skip to main content

5 Mee Segera Dari Indonesia Yang Mengghairahkan





Awas, mee-mee segera di bawah boleh bikin anda jadi horni (mengghairahkan)....


 
 
 

sumber: arenaphoto

Comments

  1. bwahaha.. ini.. ini.. ini imba!! :P

    ReplyDelete
  2. Beli mee segera percuma kondom? WTH???

    ReplyDelete
  3. org sana mmg minat sgt ka dgn bintang lucah mieyabi (maria ozawa) ni? waduh2

    ReplyDelete
  4. 50% halal ?? ade gak cmtu .. hahahahahahahahaaaaaaaaa!!

    ReplyDelete
  5. ayam babi ? separuh halal separuh tak. gila lah !

    ReplyDelete
  6. siap lengkap dgn daun pisang lagi hahahahahaha

    ReplyDelete
  7. ini jual megi ke jual model sekali...
    erggggg

    ReplyDelete
  8. Rasanya mee tu tak adalah sedap mana..yang nak menjadikan mee tu sedap sebab ada gambar perempuan yang menghairahkan..strategi pemasaran yang lucah..siapa yang kemaruk tu mesti beli untunglah pengeluar mee tu

    ReplyDelete
  9. nampk benorr da di edit . warna packet mee aka background ta sama nan tulisan2 bengong beserta gambr pempuan uh . hahahahhaha

    ReplyDelete
  10. mcm2 la..tp klakar la gk an..hahaha..
    http://aizatghazali.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Indon memang bongok..

    ReplyDelete
  12. Butuh Pak Hang punya jenama mi ghairah tu.

    ReplyDelete
  13. Hahaha .. ada gak macam ni ehh ...

    http://www.hasrulhassan.com

    ReplyDelete
  14. Saya suka gambar MEE nombor 4... Comel Habis... :)

    Entri Terkini :
    Cara Mengesan Kecurangan Kekasih Anda Yang Amat Di Sayangi

    ReplyDelete
  15. LEBIH BESAR LEBIH PUAASSSS...HAHA

    ReplyDelete
  16. hahahah, ada ada aja, makasih untuk info nya gan

    ReplyDelete
  17. haduh miyabi memang mantap,pengen deh.. :p

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.