Skip to main content

40 Fesyen Rambut Lelaki Korea (Cool Korean Men Hair Style)





Ramai antara jejaka-jejaka di Malaysia kini berangan untuk kelihatan seperti lelaki-lelaki Korea. Ada yang memakai pakaian se-fashion dengan orang Korea, ada yang pakai lip gloss (artis lelaki korea memang suka pakai lip gloss!), ada yang melilitkan selendang di leher, malah ada yang sanggup pakai sweater di kala tengah hari cuaca panas di Malaysia! Tetapi yang paling obvious sudah tentu lah fesyen-fesyen rambut di bawah ini yang menjadi ikutan sebahagian jejaka di Malaysia...


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 

source: http://www.ghdhairstraightners.net/, http://www.zimbio.com/, http://www.ecarddesignanimation.com, http://coolmenshair.com

Comments

  1. Kebanyakkan nya mcm sama jak.. Takda beza.. Gaya botak xda ka?? Haha~ :)

    ReplyDelete
  2. patutlah ramai jejaka di malaysia ni meniru gaya rambut korea..boleh tahan tapi kalau rambut diorang hitam lagi nampak kacak tapi rata-rata ada yang mewarnakannya jadi tak elok pulak lagipun bukan boleh bawa solat kita jangan pulak nak mengikut diorang tak salah nak bergaya atau berfesyen tapi biarlah berpada-pada

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada juga yg halal. .dia tdak ada campuran dgn yg tdak halal. .

      Delete
  3. alaaa...
    byk artis jepon dari artis korea la...
    pape pon..artis korea lagi versatil ..:P

    ReplyDelete
  4. dah mcm perempuan je..tak macho langsung...

    ReplyDelete
  5. mm..ada y smart..
    p ader jugak y cam x mandi+x sikat rambut..hee

    ReplyDelete
  6. yeahhh . i see my kim bum oppa , nichkun oppa n kim hyun joong oppa . ta de ew rmbut kerinting kimchi gu jun pyo lakonan lee min ho dlm cite bof ? hahahah

    ReplyDelete
  7. pe la.. siap ade artis jepun lg.. kebanyakan artis korea n jepun berambut panjang sebab cuaca sejuk diorang kat sana.. ada sesetengah tempat mencecah sampai -30c.. even diorang alami musim panas pun, masih x mencecah 25c.. so, klo kat Malaysia still consider sbg sejuk.. Org korea ade juga yang botak n berambut pendek tp kebanyakan akan memakat topi atau apa-apa yg menutup kepala sbb sejuk.. Lagi 1, negara diorang juga diantara kota fesyen terbesar didunia selain Jepun, Paris dan Itali.. Mmg sesuai la klo diorang nak wat fesyen rambut.. Klo kat Malaysia, mmg x ssuai nak wat rambut macam tu.. dah jadi sakai namanya..

    ReplyDelete
  8. tax mnat laa pnjang2... pnas jew~

    ReplyDelete
  9. jalan2 sini cari warne rmbut bru

    ReplyDelete
  10. jalan2 cari ilham poyog rambut.. :)

    ReplyDelete
  11. Cantik juga rambut orang korea.

    ReplyDelete
  12. bro jamnya kelebihan 1 jamtuh

    ReplyDelete
  13. ala klu nk cube bley je....abeh ataw asalkn xmlbihi btsn agama ok...cmon la advance sikit xslh....yg xadvance sakai la hahaha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.