Skip to main content

18 Perisa Kit-Kat Yang Anda Mungkin Tidak Pernah Rasa





Kat Malaysia ni, ada berapa perisa Kit-Kat agak-agaknya? Rasanya tak banyak kan...tetapi di Jepun, Kit-Kat boleh didapati dalam banyak perisa, sesetengahnya dalam pelbagai perisa yang pelik tetapi nampak menyelerakan..

jom berehat sebentar bersama Kit Kat...cekidout....


1. Candied sweet potato Kit-Kat:


2. Apple vinegar Kit-Kat with white chocolate:


3. Sweet corn Kit-Kat:


4. Watermelon and salt Kit-Kat:


5. Potato Kit-Kat: 


6. Salt & caramel Kit-Kat:


7. Muscat Of Alexandria Grapes Kit-Kat:


8. Kit-Kat mini with kinako (toasted soy flour):


9. Pumpkin Kit-Kat:


10. Green tea Kit-Kat:


11. Espresso Kit-Kat with white chocolate:


12. Apple Kit-Kat:


13. Red beak soup flavored Kit-Kat:


14. Caramel macchiato Kit-Kat:


15. Pineapple Kit-Kat:


16. Chestnut Kit-Kat:


17. Blood orange Kit-kat


18. Milk and red bean filling with green tea coating:


japan oh japan...apalah agaknya selepas ni? perisa durian, rambutan, tongkat ali, kacip fatimah...sedap jugak kan?

source: http://foodnetworkhumor.com/



Comments

  1. "wh bnyknye..cm menyelerakn jew..nyum2..

    ReplyDelete
  2. uiihhh.. banyak ehhhh pilihan.. :-)

    ReplyDelete
  3. baik kalau halal...

    ReplyDelete
  4. kitkat salah satu barang keluaran nestle..
    nestle keluaran Amerika & Israel..
    Jom sama2 kita boikot...=)

    ReplyDelete
  5. nape xde kat mesia?? hahaha.. penin pale nak pilih ni..^_^

    ReplyDelete
  6. semua nampak sedap je..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.