Skip to main content

Tempat Tidur Pramugari Dalam Pesawat





Pernah tak anda terfikir di manakah pramugari dan cabin crew penerbangan tidur, terutamanya jika mereka perlu terbang selama lebih dari 12 jam ?? Di bawah ini adalah antaranya...


Singapore Airline with inflight TV and Telecommunication.


KLM Royal Dutch Airlines


Singapore Airline for Stewardess


 KLM Royal Dutch Airlines


Boeing 777


Boeing 747-400


Air Canada


Boeing 747-400

sumber: http://wjboyz.blogspot.com, http://ngchongchuan.blogspot.com

Comments

  1. nak tumpang tidur jugak..hehehehe

    ReplyDelete
  2. Wah lauu..
    Ticket first class pun x dpt tmpat camni...

    ReplyDelete
  3. kecian diorng, penat2 serve customr.

    ReplyDelete
  4. kalo aku nk try tdo situ boleh x??

    *leh tdo ngan pramugari x?? hehehehe

    latest entry WW : Korg Ade Cikgu macam ni??

    ReplyDelete
  5. kebanyakan lebih kurang sama je
    tapi aku rasa takperlu ada tv kot
    sebab nanti tak tidur pun
    pastu tak cukup rehat

    ReplyDelete
  6. best ker...cantek jer kot...kcik lak 2...hahaha...

    ReplyDelete
  7. malaysian aierline... x yah tnya....

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif. 1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.

Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktor yang agak dominan dalam menentukan saiz zakar normal adalah faktor genetik. Ini adalah satu faktor penting yang mesti berbeza dari setiap bangsa, keturunan, dan negara secara keseluruhannya.  

Petua Hilangkan Dakwat Pen Pada Pakaian

BILA pakaian anda terutamanya yang berwarna putih terkena dakwat pen memang haru biru jadinya. Silap-silap baju yang baru dibeli pun anda akan buang. Pun begitu, jangan pening kepala ya. Femina ada petuanya untuk menghilangkan dakwat berkenaan, yang penting anda berusaha. 1) Air limau Titiskan air limau yang dicampurkan dengan garam pada bahagian baju yang kotor terkena dakwat. Tunggu seketika dan gosok perlahan-lahan. Kemudian cuci baju itu seperti biasa.