Skip to main content

Disgusting: Koleksi Resepi Masakan Daripada Air Mani Manusia




Ini betul-betul dan bukan main-main. Terdapat sebuah buku masakan yang mana menampilkan koleksi resepi yang menggunakan bahan asas air mani manusia. Buku ini bertajuk 'Natural Harvest', ditulis oleh seorang chef bernama Fotie Photenhauer. 


Fotie Photenhauer, pengarang buku Natural Harvest, menggambarkan buku ini sebagai:

    Air mani tidak hanya berkhasiat, tetapi ia juga mempunyai tekstur yang indah dan mempunyai ciri-ciri sesuai dimasak yang menakjubkan. Seperti wain dan keju, rasa air mani adalah kompleks dan dinamik. Air mani adalah murah untuk dihasilkan dan biasanya boleh didapati di kebanyakan tempat, seperti
rumah dan restoran.Walaupun semua sifat-sifat ini positif, air mani masih diabaikan sebagai makanan.

Berikut antara beberapa resepi yang ditampilkan:







Hehe...sedap tak Oyster kat atas ni? 

Sebagai seorang Muslim, Encik Billy tak pastilah apa hukumnya memakan air mani sendiri ataupun air mani orang lain, sebab terdapat pelbagai hukum dan pandangan. Tetapi en. Billy berpandangan benda sebegini adalah jijik dan tidak boleh dimakan. Untuk maklumat lanjut boleh baca di sini
 

Comments

  1. hish...memang tak senonoh bangsa diorang nih lah... mcm lah takde benda lain nak mkn/minum...

    ReplyDelete
  2. ada sesetengah ulama kata makruh sebab dalam air mani kemungkinan ada air mazi, air yang bersifat najis kerana bersifat menghakis... :) betulkan kalau salah

    ReplyDelete
  3. erkkk....wekkkkk..apa hal la depa ni...geli kottt.. tak sesuai langsung!

    ReplyDelete
  4. apekejadahnye air mani...
    manusia2...
    adoy

    ReplyDelete
  5. Tumpang lalu....
    Rahsia RM245,752 Dari Rumah" DAPATKAN secara PERCUMA sebelum saya ubah fikiran dan menjualnya dengan harga RM97 KLIK.> http://bit.ly/sqNkCu

    ReplyDelete
  6. nak muntah.siyes.da uwekk n berair mata aku.bodoh nye dorang ni.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.