Skip to main content

Seni Bayang-Bayang Daripada Longgokan Sampah





Apa yang anda lihat dibawah ini adalah hasil seni paling mengagumkan menggunakan elemen cahaya dan bayang-bayang. Tiada kaedah photoshop digunakan- ia hanyalah imej yang terhasil daripada longgokan sampah semata-mata!


 
 
 
 



Comments

  1. ada yg nmpk logik.. ada yg nmpk kurg logik ja.. heheh..

    ReplyDelete
  2. kretif gila yg bayang2 tikus tuh

    ReplyDelete
  3. macam tak percaya saja...tapi kreatif!!

    ReplyDelete
  4. ada yg boleh percaya..ada yg tak..
    tapi memang betul2 impresed la kalo semuanya betul2 dari sampah.. :)

    ReplyDelete
  5. camna diaorg buat tu?? kreatif er...

    ReplyDelete
  6. ada yg boleh diterima akal ada yg mcm menipu,...ape2 pn menarik..

    ReplyDelete
  7. wah...kreatif la diorang ni...macam nak try buat je... :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.