Skip to main content

Menakjubkan! Roof Top Swimming Pool di Seluruh Dunia





Berikut koleksi gambar-gambar kolam renang atas bumbung bangunan menakjubkan di seluruh dunia, antaranya di Kuala Lumpur, Singapore, Hong Kong, Dubai dan sebagainya lagi...saksikan sendiri keajaiban oasis kecil di atas hutan konkrit..

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

source: google search image

Comments

  1. nak buat gak ahh atas bumbng umah aku..hahaha~~

    ReplyDelete
  2. uisshhh giler besh kot.tp tak reti berenang cane ni?

    ReplyDelete
  3. fuhh bestnyer kalau dapat tgkk secara real.. (;

    ReplyDelete
  4. Aku plak x leh nak buat kat atas bumbung..nanti runtuh la umah aku..huhuhuuh

    ReplyDelete
  5. ekin isa - wat pe tgk real je. jom arr join mandi sekali lg bagus. rasa keseronokan ye.

    rara - xpe kalau x reti b'renang bro billy kan ada x pun kan dh ada byk jurulatih wanita. boleh mrk ajar renang...

    jom semua kita b'renang... besh yerr mandi.. yaaahooo...

    saya pun nk buat arr atas bumbung ada pool gini. w/pun kat umah dh ada 1 pool. tu pun kat bwh yer.. nk 1 lg kat atas bumbung. yg atas tu pula utk privasi... hehehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

15 Kepercayaan Masyarakat Melayu Mengenai Tanda-Tanda Alam

Ada banyak kepercayaan masyarakat Melayu lama yang berhubungan dengan tanda-tanda alam. Ramai yang masih mempercayainya dan tidak kurang juga yang menganggapnya sebagai kepercayaan tahayul. Tanda-tanda alam itu boleh memberi gambaran maksud negatif atau positif.

1. Kalau kupu-kupu masuk ke dalam sesebuah rumah, itu menandakan ada orang jauh yang akan datang ke rumah.


Saiz Zakar Lelaki Mengikut Negara (Malaysia di tempat ke-106)

Salah satu faktoryang agakdominandalam menentukan saizzakarnormaladalah faktorgenetik.Ini adalah satu faktorpentingyang mestiberbeza dari setiapbangsa,keturunan,dan negarasecara keseluruhannya.

Cara Membuat Simbol dan Emoticon Menggunakan Keyboard

Jika anda seorang keyboard warrior, ini ada beberapa trick menarik untuk memantapkan skill anda:

Cara-caranya: Find Alt code.