Monday, June 6, 2011

Menakjubkan! Roof Top Swimming Pool di Seluruh Dunia





Berikut koleksi gambar-gambar kolam renang atas bumbung bangunan menakjubkan di seluruh dunia, antaranya di Kuala Lumpur, Singapore, Hong Kong, Dubai dan sebagainya lagi...saksikan sendiri keajaiban oasis kecil di atas hutan konkrit..

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

source: google search image

Entri-Entri Berkaitan.....

7 comments:

  1. nak buat gak ahh atas bumbng umah aku..hahaha~~

    ReplyDelete
  2. uisshhh giler besh kot.tp tak reti berenang cane ni?

    ReplyDelete
  3. fuhh bestnyer kalau dapat tgkk secara real.. (;

    ReplyDelete
  4. Aku plak x leh nak buat kat atas bumbung..nanti runtuh la umah aku..huhuhuuh

    ReplyDelete
  5. ekin isa - wat pe tgk real je. jom arr join mandi sekali lg bagus. rasa keseronokan ye.

    rara - xpe kalau x reti b'renang bro billy kan ada x pun kan dh ada byk jurulatih wanita. boleh mrk ajar renang...

    jom semua kita b'renang... besh yerr mandi.. yaaahooo...

    saya pun nk buat arr atas bumbung ada pool gini. w/pun kat umah dh ada 1 pool. tu pun kat bwh yer.. nk 1 lg kat atas bumbung. yg atas tu pula utk privasi... hehehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails